Shadowmere, borta..?

Medlem
Shadowmere, borta..?

Mjao, var ett tag sen jag spelade nu, installerade Oblivion idag igen och så, och jag har inte shadowmere med mig längre? :/. Hon är inte heller vid fortet man får henne första gången, så finns det nått sätt att få tillbaks henne? Nått console kommando kanske? "summon shadowmere = true" typ?

Inaktiv

Ingen aning. Det finns nog om du söker, slå in nån item-kod, typ.

Ett tips mykee. Spara din gubbe i Oblivion, för det är ganska nice när nån expansion kommer. Förstår inte människor som inte sparar sina gubbar i rollspel.

Medlem

Yeah, har juh haft honom sparad hela tiden. ;o. Men jag formaterade om datorn och så, har inte spelat oblivion på ett antal månader, började idag igen, och nu är min polle borta. Sparar alltid mina karaktärer i rollspel. ^^.

Medlem

Varför inte ta en upptäcksfärd till Fort Faragut öster om Cheydinhall och inspektera omgivningarna?

Jag har hört att det är ett ställe som vissa hästar gillar...

Medlem
Skrivet av Mykee:

Mjao, var ett tag sen jag spelade nu, installerade Oblivion idag igen och så, och jag har inte shadowmere med mig längre? :/. >>>Hon är inte heller vid fortet man får henne första gången<<<, så finns det nått sätt att få tillbaks henne? Nått console kommando kanske? "summon shadowmere = true" typ?

Medlem

Vänta några dagar, gå dit, se om shadowmere har dykt upp. Om inte, zona in/ut i Cheydinhall och prova igen.

Ft Faragut är default spawnpoint för Shadowmere och om du "tappar bort" shadowmere så ska den ta sig tillbaka dit.

Medlem

Dagar ingame antar jag att du menar, har provat, hästen är inte där, vet inte vad du menar med zona, men antar att bara gå ut och in ur Cheydinhall, provat ingen häst. -_-.

Vet att det är default spawnpoint, men hästen vägrar spawna där. Så jag behöver nått console kommando eller vadsomhelst som kan fixa fram hästen.

Inaktiv

Har du testat att "fast-travla" :>


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Jao, men det hjälper inte när man ska springa runt i skogen och leta dungeons.. :P. Eftersom alla dungeons etc inte är utsatta på kartan innan man hittat dom. Så dom ända ställen jag kan ta mig till nu utan att springa i 50 år+ är städerna och ställen jag redan hittat. ><.

Inaktiv

Konsolen: Testa "player.placeatme 00032BF4". Minus citat så klart.

Annars kan du alltid testa Horse Commands. Om Shadowmere fortfarande räknas som din i spelet, så ska hon dyka upp om du kallar på henne.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Inaktiv

Mykee jag menade inte så, menar att om du fast-travlar till en stad så ska ju pollen parkera sig på stallet utanför.


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Ooh, okay, ska prova när jag varit ute och övningskört Demi. :). Om det funkar så skriver jag ett tack här också. \o/.

Aoh, okay, du menar såå. :). Har fast-travlat massor nu, men ingen rolig polle i stallen, bara dom tråkiga. ><.

Edit: Taack Demiurg, console kommandot funkade helbra. ^^

Inaktiv

Samma sak hände mig. Slarvade bort shadowmere ett tag, och så en vacker dag så stod hon utanför imp-city och betade så fint.

Fråga mig inte hur jag lyckades slarva bort en häst

Medlem

Har börjat stoppa henne i fickan, har inte sprungit bort sen jag fixade henne nu.

1
Skriv svar