Hur *beep* dödar man?

Medlem
Hur *beep* dödar man?

Tycker att det är svårt att döda monster, gör jag nått fel eller är det min gubbe som är helt kaputt släng? Försöker att bli tjuv så har en pilbåge + fire grejjen har åkt och ska stänga av "portal of kvatch" eller nått sånt och när jag går där inne när man kommit in i en port så kommer det en fuling som dödar mig hur lätt som helst? Armor har jag, ganska klen båge och nästan inga pilar så vad ska jag göra för att döda lättare?

Medlem

Tja, att levla gör väl det hela lättare, typ göra lite sidequests för att hitta bra armor etc


signatur

Videomupp

Jee
Medlem

När jag började spela Oblivion så gjorde jag inga sidequests förän jag hade varit hos "The Blades" så det borde inte vara något större problem... Vilken svårighets-grad kör du på?


signatur

Eller inte?

Medlem

Tror det är easy fast vet inte.. Åkte till Braville eller vad stället heter och snodde lite saker.. ^^ "råkade" döda en ochså, kommer jag få besök av Dark brother hood nu när jag sover?

Inaktiv
Skrivet av Qrush:

Tror det är easy fast vet inte.. Åkte till Braville eller vad stället heter och snodde lite saker.. ^^ "råkade" döda en ochså, kommer jag få besök av Dark brother hood nu när jag sover?

Beror på om offret var oskyldigt, om det var det så ja, då får du joina mysklubben!


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Gött som göteborgaren sa.
Edit: Är med i Dark brother hood nu och det var fasiken vad nice Quest's det är. Starkt rekommenderat att gå med i det om man är tillexempel Tjuv som mig.

Inaktiv

Japp, Dark Brotherhood är härsk. Vilken lump vill gå med Mages guild?


signatur

Good experience.

Medlem

Hehehe, jag blev också helt såld på DB. Satt och streck-klarade alla qusts fram till att man

får sitt andra special updrag av Lechien eller vad fan han nu heter

.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

MFC
Medlem

Ett tips är ju att smyga (Ctrl) och anfalla med pilbåge, det får fiendena att förlora en del energi (p.g.a att man smyger). Sedan får man kämpa med svärd eller annat för att få ner honom/henne/det.

Fast det beror väl på vilken gubbe det är.. hans egenskaper osv. Har själv lyckats välja en gubbe som var sorgligt klen och det hjälpte inte mycket med svärd och annat i början men det går om man fixar armour och annat som man hittar på vägen.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Brukar inte behöva köra melee alls, har 103 agi och 100 speed, och sneak på 127, så dom brukar inte se mig alls när jag skjuter, så jag kan skjuta ur sneak mode massor med gånger, sen när dom väl kommer emot mig kan jag backa ifrån dom och fortsätta skjuta tills dom dör.

1
Skriv svar