The Vile Lair - New Oblivion Content

Medlem
The Vile Lair - New Oblivion Content

Ingen som uppmärksammat det, så jag får väl passa på. Ser riktigt bra ut, speciellt "Font of Renewal".

Features:

* A multilevel lair for murderous players to find refuge

* The Font of Renewal, where a player may purge himself of Vampirism

* The Shrine of Sithis where the infamous player may heal and be cured of disease

* A Dark Minion, who the player may employ to find gold in a most unseemly manner

* A 'cattle pen' for vampires to dine

* An indoor garden of venomous plants, including the notorious Chokeberry to feed to your enemy

* Various furnishing upgrades, including a study room and storage area

Länk

Bild 1
Bild 2
Bild 3

Medlem

köpte och laddade ner alla officiela moddar har inte hunnit testa den en.

Ps. Borde inte denna ligga på mod-tips på något officiela moddar citat.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av blubb:

Ps. Borde inte denna ligga på mod-tips på något officiela moddar citat.

Försökte bara starta en diskussion om modden, men det verkar vara svalt mottagande. Har tänkt lägga till en lista över off. plugins, kanske borde fixa nåt snart. Har fastnat för Titan Quest istället

Vile Lair var en.. besvikelse, inget speciellt tyckte jag.

Möjligtvis ett ok köp för en seriöst rollspelande ond karaktär.

Själv ångrar jag mig i efterhand.


signatur

Jobbdatorn och dess tillhörande uppkoppling tycker inte så mycket om nya FZ ; /

Medlem
Skrivet av Crenshaw:

Ingen som uppmärksammat det

Jodå.. men produkter som vi PC ägare i Europa inte kan betala för eller tanka hem är inte speciellt intressanta.

Medlem
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av Crenshaw:

Ingen som uppmärksammat det

Jodå.. men produkter som vi PC ägare i Europa inte kan betala för eller tanka hem är inte speciellt intressanta.

Du kanske inte har något kreditkort? Det ska inte vara några problem alls att varken köpa eller tanka... Finns ju alltid promotional codes om man kan få tag på dom.

Medlem
Skrivet av Crenshaw:

Du kanske inte har något kreditkort? Det ska inte vara några problem alls att varken köpa eller tanka... Finns ju alltid promotional codes om man kan få tag på dom.

Har CC. Många europeer har rapporterat problem vid betalning enligt det officiella forummet, därav så skiter jag i de officiella plugins.

Jag slösar inte tid och pengar på betalsystem som inte fungerar från början, t.ex. UBI/Everquest2 (Tack för att jag fick BETALA för en trial produkt!) och Neocron 2 (Clicktopay som inte accepterar Europeiska kreditkort!).

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Har CC. Många europeer har rapporterat problem vid betalning enligt det officiella forummet, därav så skiter jag i de officiella plugins.

Jag slösar inte tid och pengar på betalsystem som inte fungerar från början, t.ex. UBI/Everquest2 (Tack för att jag fick BETALA för en trial produkt!) och Neocron 2 (Clicktopay som inte accepterar Europeiska kreditkort!).

Det är väl bara att skriva och klaga. Fixar dom ett betalsätt som fungerar så får dom mer kunder.

Men jag tror inte att andelen som får problem kan vara så stor, så att det avskräcker dig förstår jag inte riktigt. Funkar det inte så är det bara skriva till hjälpavdelningen, dom måste ju kunna hjälpa till om det strular.

Medlem

Har allt utom bedroom och shrine of sithis giftet som krävs för att den ska bli användbar


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Har precis tankat den här och dom andra officiella modsen, ser fram emot Thieves Den och Mehrunes Razor också. )

1
Skriv svar