problem med några quests^^(spoilers)

Medlem
problem med några quests^^(spoilers)

första questen: Where spirits have lease
man köper alltså ett hus i anvil för 5000.
sen står det att man ska "make myself at home".
det finns också en förseglad öppning med konstiga tecken på som jag inte vet hur man öppnar.
har nån lite info?

andra questen: Namira
Lreq 5. står att jag måste bli mindre attraktiv. hur blir ja det?

tredje questen:Canvas the castle
jag är inte den enda som inte har luskat ut den än.
man ska alltså hjälpa grevinnan att få tillbaks hennes stulna tavla. jag har kommit så långt så att jag har hittat målningarna i west tower och chanels dolda penslar, sen är det stopp:P

sista questen: a venerble wine
får questen av en kvinna i waynet inn. hon vill att man ska hitta ett vin vid namn shadowbanish wine. står att det finns i nått av de många forten.
har nån en ledtråd?

sen undrar jag om Listener är det högsta man kan bli i Dark Brotherhood. typ om det är lönt att besöka night mother eller inte.

tack på förhand


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av ScarFace:

första questen: Where spirits have lease
man köper alltså ett hus i anvil för 5000.
sen står det att man ska "make myself at home".
det finns också en förseglad öppning med konstiga tecken på som jag inte vet hur man öppnar.
har nån lite info?

andra questen: Namira
Lreq 5. står att jag måste bli mindre attraktiv. hur blir ja det?

tredje questen:Canvas the castle
jag är inte den enda som inte har luskat ut den än.
man ska alltså hjälpa grevinnan att få tillbaks hennes stulna tavla. jag har kommit så långt så att jag har hittat målningarna i west tower och chanels dolda penslar, sen är det stopp:P

sista questen: a venerble wine
får questen av en kvinna i waynet inn. hon vill att man ska hitta ett vin vid namn shadowbanish wine. står att det finns i nått av de många forten.
har nån en ledtråd?

sen undrar jag om Listener är det högsta man kan bli i Dark Brotherhood. typ om det är lönt att besöka night mother eller inte.

tack på förhand

För den första, sov i huset. Andar kommer attackera dig, så ha spells och silvervapen redo. Resten kommer av sig självt.

Inte klarat av den tredje q, men min GF sa att du ska leta efter färgfläckar i "diningroom". Det ska uppenbarligen vara en ledtråd.

Fjärde klarade inte jag heller, utan struntade i.


signatur

Videomupp

Medlem

tack så mycket för hjälpen:D

ja kan ju lägga till att 2 st shadowbanish flaskor finns högst upp i en kista i Fort Grief. du måste göra en quest i thiefs guild för att komma in där.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

När du kan besöka Night mother för DB så har du kommit så långt du kan där. Sen om det är värt att besöka henne eller inte är ju upp till dig, du får lite pengar för varje gång du gör det men pengar kan man ju å andra sidan få in på andra sätt också. Sen jag kan rekommendera att du besöker Sanctuary efter att du klarat DB questen, du kan hämta mysiga följeslagare där

/ LordDaimos

1
Skriv svar