Problem med konsollen

Medlem
Problem med konsollen

Jag kan inte få ner konsollen...det är ju ingen jättekatastrof men jävligt irriterande. Jag har kollat i .ini filen så att ballowconsole=1 är på...

Ja jag vet vilken knapp som tar ner konsollen i vanliga fall.

Om någon har haft problemet och löst det så dela gärna med er.

jag kör windows XP media ceneter edition, har ett logitech elite tangentbord (har testat med annat tangentbord också dock så är nog inte det..)


signatur

back in the day we did'nt have no oldschool.

Inaktiv

Console på TES IV: O är ju inte någon Delveloper direkt, utan bara en list längst ner till vänster där du skriver kommandona... Alltså inte någon klassiker som rullar ner från skyn

Medlem

o ja..jag vet hur den ser ut. Kan använda den på min andra dator....nej det kommer inte ens fram det...alltså den kommer inte fram alls. inte ens ett litet blinkande streck. Det hade märkt eftersom man inte hade kunnat röra sig då...eftersom det hade blivit wwwwwwwwaaaaaaaassssssssssssssddddddddd i konsollen då istället.


signatur

back in the day we did'nt have no oldschool.

Inaktiv

Javisst ja låter som en elak bugg... Har du Patchat något?

Medlem

Nej det är en helt clean installation för tillfället...på den andra datorn hade jag patchat hejvilt men det funkade ju ändå. Jag KAN om jag vill öppna mina saves på den datorn..göra vad jag nu vill göra i konsollen och spara o kopiera över savefilen till den datorn där konsollen inte fungerar. fast.....det är bra jäkla jobbigt


signatur

back in the day we did'nt have no oldschool.

Inaktiv

Förstår de :/ fråga i www.uesp.net där får du nog svar.

Medlem

Om nån har samma problem så löste jag det genom att skriva -dev i kommandolinjen...


signatur

back in the day we did'nt have no oldschool.

1
Skriv svar