buggigt värre eller ?

buggigt värre eller ?

kör en witchelf och har nått L9 hitills. Har en del problem med quests.

Prize of war: man ska döda en adept och undersöka scroll han skall inneha ..... NOT dödat snubben 50 gånger han har banne mig ingen sroll mission inkomplete.... : (

Hated kin : använda syrth extract på ett offer . you recive syrth extract står det i chat rutan när jag tar questen ....
nåt extract har jag inte sett röken av dock mission inkomplete .. : (

slipping the skin : använda white lion pelt för att reta en fångad white lion tills han attakerar dig.
white lion pelt recived i chaten när jag tar questen.
nån white lion pelt har jag dock inte sett röken av
supprice ... supprice mission inkomlete : (

legend of infamy : döda x antal av 3 typer av high elves för att klara questen. Avklarat men snubben som gav mig questen tycks inte reagera på att alla mål möts ber mig dra och komma tillbaka när jag klarat questen ...... SUCK... mission inkomlete

Behöver jag säga att detta börjar reta mig lite grana ...

om nu någon gjort dessa quests och om det är så att jag missat något snälla upplyss mig
8)


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Men likzom Warhammer ÄR RvR, glöm PvE, kör scenarios istället!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Skrivet av tysonayt:

Men likzom Warhammer ÄR RvR, glöm PvE, kör scenarios istället!

jaja jag vet men det är retsamt och det stör mig
kliar där jag inte kommer åt att klia liksom 8)


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Glöm det då da

Scenarios är roligare än PvE grinding och det är la bara att hitta ett nytt quest annars


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag tror det bästa är att köra lite RvR så länge och medela "buggen" till GOA så att dem förhoppningsvis fixar dem snart.

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:

om det är så att jag missat något snälla upplyss mig
8)

Nästan alla quests du har problem med rör quest items. Du vet väl att dom inte ligger i den vanliga backpacken utan i fliken till höger i backpackfönstret?

Medlem
Skrivet av Astrality:
Skrivet av Earth and Wind:

om det är så att jag missat något snälla upplyss mig
8)

Nästan alla quests du har problem med rör quest items. Du vet väl att dom inte ligger i den vanliga backpacken utan i fliken till höger i backpackfönstret?

Hade varit kul om han missat det, snacka om PUCKO!!


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

Som nämnst ovan så borde du ta en titt i din backpack under quest items-fliken.

Dessutom är questerna i War rätt tråkiga måste jag erkänna. Rätt uppenbart att de lagt kraften på andra fronter, quests är lite av ett tidsfördriv bara mellan alla episka strider, känns det som. Lite mindless... :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av FortranNewbie:
Skrivet av Astrality:
Skrivet av Earth and Wind:

om det är så att jag missat något snälla upplyss mig
8)

Nästan alla quests du har problem med rör quest items. Du vet väl att dom inte ligger i den vanliga backpacken utan i fliken till höger i backpackfönstret?

Hade varit kul om han missat det, snacka om PUCKO!!

HEEEEEY, klanka inte ner på folk med mindre processorkraft! det tog mig ett tag att fatta de också!

Medlem

Finns en hel del buggar i WAR just nu, men så har det varit med alla MMOs den första tiden.

Det som stört mig mest är en krash till desktop utan errormessage.... alltså spelet bara dör av och sen är det inget mer med saken, ingen förklaring till varför eller hur.

Det mesta kommer ordnas snabbt och om nått halvår är det lika buggfritt som andra MMOs som varit ute ett tag och kollats över.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Skrivet av FortranNewbie:
Skrivet av Astrality:
Skrivet av Earth and Wind:

om det är så att jag missat något snälla upplyss mig
8)

Nästan alla quests du har problem med rör quest items. Du vet väl att dom inte ligger i den vanliga backpacken utan i fliken till höger i backpackfönstret?

Hade varit kul om han missat det, snacka om PUCKO!!

:$ Ja jag är tydligen ett PUCKO för jag hade missat denna lilla flik + att jag inte kollade manualen heller + att jag erkäner det efter ett utallande som ditt .

men det största mistaget var att fråga här med aroganta TOTAL IDIOTER SOM DIG närvarande som svarar på detta sätt på en fråga .

Tack till de som valde att informera mig på ett vettigt sätt även om frågan som det visade sig var rätt korkad . :$

P.s i bland så ser man inte skogen för alla träden.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

gillar inte personer som kallar andra idioter för att dem har vågat fråga en fråga som vissa kanske ser som en självklarhet. En annan gång kanske det är du som sitter där med skägget i brevlådan och alla skrattar åt dig, det är inte kul.

Om man inte frågar så får man inget veta brukar man säga.

Medlem

Har stött på ett Public Quest som buggar men va fan. Fixas väl snart.

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:
Skrivet av FortranNewbie:
Skrivet av Astrality:
Skrivet av Earth and Wind:

om det är så att jag missat något snälla upplyss mig
8)

Nästan alla quests du har problem med rör quest items. Du vet väl att dom inte ligger i den vanliga backpacken utan i fliken till höger i backpackfönstret?

Hade varit kul om han missat det, snacka om PUCKO!!

:$ Ja jag är tydligen ett PUCKO för jag hade missat denna lilla flik + att jag inte kollade manualen heller + att jag erkäner det efter ett utallande som ditt .

men det största mistaget var att fråga här med aroganta TOTAL IDIOTER SOM DIG närvarande som svarar på detta sätt på en fråga .

Tack till de som valde att informera mig på ett vettigt sätt även om frågan som det visade sig var rätt korkad . :$

P.s i bland så ser man inte skogen för alla träden.

Inte bara huvudet som släpas med, stavningen är väldigt störande också.


signatur

Jag äger.

Skrivet av JonatanJJ:
Skrivet av Earth and Wind:
Skrivet av FortranNewbie:
Skrivet av Astrality:
Skrivet av Earth and Wind:

om det är så att jag missat något snälla upplyss mig
8)

Nästan alla quests du har problem med rör quest items. Du vet väl att dom inte ligger i den vanliga backpacken utan i fliken till höger i backpackfönstret?

Hade varit kul om han missat det, snacka om PUCKO!!

:$ Ja jag är tydligen ett PUCKO för jag hade missat denna lilla flik + att jag inte kollade manualen heller + att jag erkäner det efter ett utallande som ditt .

men det största mistaget var att fråga här med aroganta TOTAL IDIOTER SOM DIG närvarande som svarar på detta sätt på en fråga .

Tack till de som valde att informera mig på ett vettigt sätt även om frågan som det visade sig var rätt korkad . :$

P.s i bland så ser man inte skogen för alla träden.

Inte bara huvudet som släpas med, stavningen är väldigt störande också.

jasså du är en död fisk !
otroligt tråkigt att så många med så dålig attityd och tollerans samlas här. Alla dessa påhopp bara på grund av en enkel fråga . Speciellt du visar upp prov på jävligt dålig personlighet .... sparka lite till på den som ligger ner . hoppas du är stolt .
ynkrygg !


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:
Skrivet av JonatanJJ:
Skrivet av Earth and Wind:
Skrivet av FortranNewbie:
Skrivet av Astrality:
Skrivet av Earth and Wind:

om det är så att jag missat något snälla upplyss mig
8)

Nästan alla quests du har problem med rör quest items. Du vet väl att dom inte ligger i den vanliga backpacken utan i fliken till höger i backpackfönstret?

Hade varit kul om han missat det, snacka om PUCKO!!

:$ Ja jag är tydligen ett PUCKO för jag hade missat denna lilla flik + att jag inte kollade manualen heller + att jag erkäner det efter ett utallande som ditt .

men det största mistaget var att fråga här med aroganta TOTAL IDIOTER SOM DIG närvarande som svarar på detta sätt på en fråga .

Tack till de som valde att informera mig på ett vettigt sätt även om frågan som det visade sig var rätt korkad . :$

P.s i bland så ser man inte skogen för alla träden.

Inte bara huvudet som släpas med, stavningen är väldigt störande också.

jasså du är en död fisk !
otroligt tråkigt att så många med så dålig attityd och tollerans samlas här. Alla dessa påhopp bara på grund av en enkel fråga . Speciellt du visar upp prov på jävligt dålig personlighet .... sparka lite till på den som ligger ner . hoppas du är stolt .
ynkrygg !

Internet, serious business.


signatur

Jag äger.

Medlem

så ja så ja, nu lugnar vi ner oss lite.

Inaktiv
Skrivet av Earth and Wind:

kör en witchelf och har nått L9 hitills. Har en del problem med quests.

Prize of war: man ska döda en adept och undersöka scroll han skall inneha ..... NOT dödat snubben 50 gånger han har banne mig ingen sroll mission inkomplete.... : (

Hated kin : använda syrth extract på ett offer . you recive syrth extract står det i chat rutan när jag tar questen ....
nåt extract har jag inte sett röken av dock mission inkomplete .. : (

slipping the skin : använda white lion pelt för att reta en fångad white lion tills han attakerar dig.
white lion pelt recived i chaten när jag tar questen.
nån white lion pelt har jag dock inte sett röken av
supprice ... supprice mission inkomlete : (

legend of infamy : döda x antal av 3 typer av high elves för att klara questen. Avklarat men snubben som gav mig questen tycks inte reagera på att alla mål möts ber mig dra och komma tillbaka när jag klarat questen ...... SUCK... mission inkomlete

Behöver jag säga att detta börjar reta mig lite grana ...

om nu någon gjort dessa quests och om det är så att jag missat något snälla upplyss mig
8)

Du hittar quest items under quest items fliken i din backpack, 3e knappen.

Spelet har sina buggar och alla kills räknas inte alltid. Men det enda du kan göra är döda tills ditt mission är avklarat. Förstår inte varför du ens försöker lämna in din quest innan du är klar.

Medlem

Inte för att sparka ytterligare på den som "ligger" ner. Är det din första gång på internet?

Är du ärligt talat förvånad över att någon kallar dig idiot via internet. Tar du ärligt talat åt dig?

Fan jag gjorde också samma misstag som dig - det har nog rätt så många gjort och frågade mina polare. De skrattade åt mig men vafan är livet.

Ta lite skit och lär dig av dina misstag, släpp stoltheten. Som tidigare sagt: Serious business.

1
Skriv svar