Diverse problem med WHO

Inaktiv
Diverse problem med WHO

Hej!
Har precis köpt Warhammer, och har nu lite problem med att installera det - först och främst satte jag inte helt oväntat in cd-skivan i datorn och då visade det sig att min cd-läsare inte hittade skivan/programmet. Min cd-läsare ska kunna läsa DVD-skivor, och jag sökte då efter skivan (D:\warsetup) men hittade den fortfarande inte.

Jag surfade in på war-europe.com och laddade ner deras game-client. Det jag inte fattar nu är vad skillnaden mellan deras client och själva spelet, tror ju knappast att dem lägger ut spelet gratis för nedladdning när man annars måste köpa spelet för dryga femhundringen. Antagligen har jag laddat ner någon beta? Isf, hur fixar jag så att min cd-läsare kan läsa av skivan?
Tack på förhand mvh nooben:)

Medlem

Du kommer kunna spela helt normalt med den klienten du laddat ner. Så fort du aktiverat ditt konto med nyckeln du fick på baksidan av din manual och kör igång patchern, så kommer den börja ladda ner diverse uppdateringar. Efter det är det bara att spela!

Välkommen till forumet.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Tusen tack!
Kan någon länka mig en svensk server? Förstår inte riktigt hur man går in på en svensk server heller, hittar bara dem som finns på listan och det är ju bara tyska, franska, engelska och italienska servrar.

Medlem

du bör nog spela på en engelsk om du inte är en fena på de andra språken. någon svensk finnsi nte

1
Skriv svar