Avstängd
Trial?

Jag är sugen på att testa WAR, men jag är inte den som går och köper spel för 500 spänn som jag kanske inte gillar. Så vitt jag har hört så finns det ingen trial att tillgå än, och lär så inte göra på ett tag.

Är det någon som har någon aning om när en eventuell trial kommer ut? Det är ju riktigt dumt om man inte kan testa ett spel innan man testar det. :/

Edit: Tänkte tillägga att det spelar ingen roll om det är en trial, bara det finns något gratis (och lagligt) sätt att testa spelet på (inte för att jag känner till något annat sätt, men man vet ju aldrig).

Medlem

Du skulle vart med i open beta i så fall. Just nu ser det inte så ljust ut på den fronten, lär ta ett bra tag innan trial-erbjudanden poppar upp, precis som du säger.

Bästa jag kan komma att tänka på är om du känner någon som spelar, som du kanske kan få testa lite hos, eller iaf kika. För tillfället.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar