Destruction & Order

Medlem
Destruction & Order

Hallåj!

Undrar om du spelar Order eller Destruction. Jag tycker att fler spelar Destruction, tycker själv att Destruction är coolare.

What do you play?!

/Flomer


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Jag kör i alla fall order på Karak Eight Peak (Hukos)

Medlem

Order, fy fan vad jag hatar Destruction... (Open RvR server ^^)


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag kör inte Destruction, jag kör Chaos, vi Chaos tar bara hjälp från de dumma orcherna och lättlurade Dark Elf för uppnå vårat eget syfte till världsherravälde snabbare.

Mohahaha

Medlem

Jag spelar Dvärg, har en Dvärgarme i Warhammer tabletop.

Medlem

spelar en warrior priest . ligger vldigt jämnt mellan order och destruction är förvånad


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Tycker fler borde spela Order. Själv kör jag Dest. för alla i mitt wow-gille gör det, tyvärr.

Medlem

Jag lirar Destruction. Jag bestämde mig så fort jag hörde om spelet att jag skulle lira Orc. De tog bort Choppa, men Black Orc är kul också. Har även en alt på Order.

Medlem

order ,men shit va order är ojämna hittils tycker fan order åker på spö 90% av ggr lite iriterande


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

order har väl ingen tank klass än?, eller hur var det?

Medlem

jodå , problemet verkar vara att iaf när jag varit inne o lirat så är det ,mer avståndsklasser jämtemot destruktion som har mer meleeklasser och det funkar helt enkelt inte

Dom ggr order har vunnit är för att man har varit jämna på klassbilden plus då varit bättre helt enkelt., detta kan ju skiljas på olika servrar givetvis men på den jag lirar så kan det vara lite bittert ibland


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Kör order, warrior priest. For Sigmar!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Jag rösta för min polare som kör Destruction


signatur

Rawr

Medlem

Destruction på Karak Azgal, som alla andra. Tyvärr, måste jag nästan säga.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Destruction på Alarielle som en Dark Elf sorceress


signatur

[size="16"]"Aut vincere, aut mori"[/size]

Medlem

Witch Hunter på Karak-Azgal

Medlem

Shadow Warrior på Karak-Hirn, men jag tycker också att det är ojämt. Det är fler tanks i dest verkar det som, när man kör scenerios så kommer det jämt ett par black orc/chaos tank (glömt bort vad den heter) och står mitt bland oder trupperna i ca 30 sec (om inte mer) innan han dör. Rätt tråkigt då tex jag inte kan göra så mycket dmg på tanksen för all deras armour.

Jag hoppas dem gör något åt detta för om det är så här kommer jag nog att vänta ett par månader innan jag börjar spela igen.

Inaktiv

Spelar destruction eftersom gillet bygger på ett gammalt Wow hordegille.

Dessutom saknar jag Bretonnians på Ordersidan då det var dem jag körde i figurspelet en gång för längesedan.. before the dark times, before the internet.

Undead & Skaven hade inte gjort något men det finns ju mycket att välja på ändå.. Man kan inte få allt.

De har verkligen fått till looken på raserna/klasserna, särskilt greenskins. Kör Dark Elf Disciple of Khaine, är svag för krångliga svårspelade hybridklasser.

Inaktiv

Destruction blir det för min del.

Medlem

Kör på Ellyrion, Där är det 55% order och 45% des

Är des btw

1
Skriv svar