Nån mer på karag orrud???

Medlem
Nån mer på karag orrud???

Tjenare grabbar o flickor undrar om de finns någon mer på servern karag orrud För e lite interisserad på att Ja lära känna nån polare där Eller kanske skapa en guild har min brosha här man han jobbar hela tiden så blir lite lame Skriv gärna

Medlem

Jag spelar där med en svensk guild men jag tror nog att du ev. kan vara lite för ung. Vad heter du på servern förresten?

Medlem

Jag kör där också med en Witch Elf som heter Makkara

(28 år ung gamer)

Medlem
Skrivet av haido:

Jag spelar där med en svensk guild men jag tror nog att du ev. kan vara lite för ung. Vad heter du på servern förresten?

Jo dock fast ålder spelar ingen roll mest sinnet om man tänker efter men du spelar ju säkert destruction ja spelar rebrucie på order

Medlem

Någon som har en uppfattning hur det ser ut på denna server? Mina kompisar har flyttat dit och ska spela order, och jag har sådan beslutsånges om jag ska spela Ironbreaker eller RP!! Är det underskott på någon av klasserna eller överskott?

Medlem

Nä, jag spelar order, om du känner för att spela så kan du ju skicka nått meddelande till Pastrami eller Pastramisecret

Största bristen är ju på healers så runepriest behövs ju mera än en ironbreaker. Men ironbreakers är också inte det vanligaste.

Medlem

ja skulle satsa på runepriest Roligt att komma med överallt

Medlem

MEn en sak till ja tkr ja ser ironbreaker överallt ja menar överallt i min gille e de typ 20 stycken Och vi e 100 Och de finns 9 klasser Hmmm??

Medlem

Det blev Ironbreaker, det behövdes en tank till i mitt kommande gille.

Inaktiv

Tjena!

Jag och 3 polare håller på och gör en guild på Karag Orrud. Vi spelar Order Och jag heter "Tales".

Bara att Whispra vid intresse. Vi tänkte försöka hålla den svensk men sånt kan ju komma att ändras när man inte vet hur många svenskar det finns på servern.

Medlem
Skrivet av stoff87:

MEn en sak till ja tkr ja ser ironbreaker överallt ja menar överallt i min gille e de typ 20 stycken Och vi e 100 Och de finns 9 klasser Hmmm??

10 klasser faktiskt...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av stoff87:

MEn en sak till ja tkr ja ser ironbreaker överallt ja menar överallt i min gille e de typ 20 stycken Och vi e 100 Och de finns 9 klasser Hmmm??

10 klasser faktiskt...

Nemen shit va man va snabb på att kritesera Fel Kunskap

Medlem

Jag kör en bright wizard på den servern "niethrel". lvl 10. Kanske jag kan joina? Skicka gärna ingame mail

1
Skriv svar