Skärmen blir svart!?

Medlem
Skärmen blir svart!?

Tjenare!
Jag har börjat spela Warhammer Online nu, Im LOVING IT. Men igår när jag körde så baaam, min skräm blev svart, Jag förstor att det kommer finns buggar nu i början, men något som vet vad felet är?
Ifall ni undrar vilket Grafik-Kort Jag har så är det:
Nivida GEforce 9600 GT

/Flomer


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Detta är något som hänt mig och mina polare ibland när man alt-tabbat ut till Win och sedan försöker komma in på spelet igen. Om det är det som händer dig föreslår jag dig att du i settings väljer window-mode med samma upplösning som när du kör fullscreen... Spelet är fortf. full screen då men man kan hålla på och alt-tabba hur mycket man vill.

Är det inte det som är problemet så föreslår jag såklart att du kör ner de senaste drivrutinerna på www.nvidia.com . Har du gjort även det så önskar jag dig en stor dos tålamod och att du lyckas lösa problemet

Medlem

Ok, tack för hjälpen! ska testa.
Your The Man


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Med window-mode menar du att man inte ska ha Full Screen i?


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Jag har samma problem. Det händer både i window mode och fullscreen. Många i guilden som råkat ut för samma sak också så du är garanterant inte ensam. Lär vara nån slags bugg som rättas till snart. Hoppas

Medlem
Skrivet av Flomer:

Med window-mode menar du att man inte ska ha Full Screen i?

Japp. Man avmarkerar Full Screen. Fick många black screens förut men inte en enda med window-mode hittills. Vet dock några i guilden som inte blivit avhjälpta av det.

Medlem

Ser att många pratar om detta. Ändå har jag aldrig haft något som helst problem att tabba ur titt som tätt, från och till full screen.

4GB RAM
HD3850
AMD x2 4800+

... Om det säger något :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

4GB RAM
HD3850
AMD x2 4800+

... Om det säger något :>

Nope säger inget.

Medlem

Okej, Skickade dom ett e-mail, fick inte svar på min fråga av dom, bara massa ``BLA BLA BLA. Vi har mycket och göra nu, kolla på FAQ´´


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

1
Skriv svar