Svensk Destruction Guild på Axe Bite Pass ?

Inaktiv
Svensk Destruction Guild på Axe Bite Pass ?

Jag å 3 polare som kört wow sen beta klev över på WAR efter att raidat oss trötta i Sunwell Plateu.

Har mest stött på en massa Ryssar på denna servern så jag tänkte att det kanske e vettigare å kika här.

/ Chainsaw - Marauder 8)

Medlem

Det är jag 99% säker på att det gör.

Har mött en massa roliga "Valhalla" taggade spelare på servern i diverse scenarion - och är generelt bra spelare som kör tillsammans. Samt, har haft mycket roliga 1v1 mot många av dem

Tyvärr efterlyser jag fler svenskar på ordersidan, träffat på tre personer utanför vår lilla guild.

Inaktiv

Vi hitta inget folk så vi formade en egen...Fick en massa wispers från en snubbe som sa att det måste vara 6 pers i guilden hela tiden annars auto-disbandar den...well vi testade å lämna med en member å den försvann inte direkt iaf. Verkar synnerligen korkat om man reser iväg å ett par lämnar guilden ?!?!

Nåja om de e några som lirar destruction på Axe bite så får ni gärna joina <Soulcollector> Nice å ha en guild som inte bara finns till för å sno tax från sina members.

/Skål

Inaktiv

Kan ingen skapa en order guild på denna server får mest springa runt och döda Valhalla KOS på dem om ngn från dem läser detta får ni gärna ganka mig om ni vill Nidhögg heter jag i spelet

Medlem

Valhalla - svensk core och internationella members.. Vi har guildrank 12 atm..

Bara att skicka ett pm till mig eller ngn annan i guilden så kan ni nog få en invite..

/Borca - Black Orc

Inaktiv
Skrivet av Chainsaw:

Vi hitta inget folk så vi formade en egen...Fick en massa wispers från en snubbe som sa att det måste vara 6 pers i guilden hela tiden annars auto-disbandar den...well vi testade å lämna med en member å den försvann inte direkt iaf. Verkar synnerligen korkat om man reser iväg å ett par lämnar guilden ?!?!

Nåja om de e några som lirar destruction på Axe bite så får ni gärna joina <Soulcollector> Nice å ha en guild som inte bara finns till för å sno tax från sina members.

/Skål

Vad heter du ingame?

EDIT: Glöm det, ibland kanske man faktiskt ska läsa hela inläggen innan man skriver här.

Inaktiv
Skrivet av Ramblemoe:

Valhalla - svensk core och internationella members.. Vi har guildrank 12 atm..

Bara att skicka ett pm till mig eller ngn annan i guilden så kan ni nog få en invite..

/Borca - Black Orc

Är faktiskt själv medlem i Valhalla men det känns som det handlar om kvantitet i spelare istället för kvalitet.

1
Skriv svar