Inaktiv
larvigt

kan för säga att jag inte provat spelet,
har läst lite i olika klagotrådar och många svar är att man inte kan säga att det är tråkigt innan man spelat end game,
men seriöst ofta man orkar spela skit länge för att komma till något som någon person över internet sa va roligt
Sen om man kommer till end game kan man ju inte sluta för då har man slösat bort halva sitt liv den månaden och halva sin kompis bank

Medlem

Att folk som testat spelet till lvl 10 och börjar klaga på allt tycker jag är jobbigt. Men när folk som inte ens testat spelet börjar klaga börjar det gå på tok för långt.

Ingen har sagt att endast end game är kul, ingen har sagt att det måste vara kul.
Vi säger att ni inte ska ha förutfattade meningar om sådant ni inte testat.

Jag drar liknelser på barnnivå.
En ny glass har kommit ut: Slickar du på vaniljen utanpå och säger att glassen är tråkig innan du kommit in till sylten och kolan?
Klart du inte gör, du äter allt (och köper en till) och bestämmer dig sen.

Du går till ett disco på din skola: När du kommer dit märker du att där inte är mycket folk eller något drag. Står du kvar och surar för att det tog en kvart att gå dit? Nej, du går antingen hem igen eller så väntar du och kollar om det kommer mer folk eller om det drar igång.

Mitt tips: Vill du inte riskera halva din kompisbank (som jag inte vet varför försvinner) och halva ditt liv en månad (gör man inget annat än spelar 24/7?) så testa inte.

Medlem

Jag tycker du borde sluta lyssna så mycket på random folk som skriver i trådar och testa själv i stället, för att bilda dig en egen uppfattning.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av xihur:

kan för säga att jag inte provat spelet,
har läst lite i olika klagotrådar och många svar är att man inte kan säga att det är tråkigt innan man spelat end game,
men seriöst ofta man orkar spela skit länge för att komma till något som någon person över internet sa va roligt
Sen om man kommer till end game kan man ju inte sluta för då har man slösat bort halva sitt liv den månaden och halva sin kompis bank

broshan, du prata konsti svergi yao.

Medlem

Knipit ett rätt bra tag ang. allt klagande, jämförande mot WoW mm. men nu kan jag bara inte knipa längre.

Fyfan vad trött man blir på idioter som ska spamma sitt neggo-skit över jävlar allt. Köp spelet och prova det, eller om din veckopeng inte räcker så får du väl snällt vänta tills den gör det eller det kommer trials. Gillar du det sen inte så låt bli att spela men kom för fan inte hit och grina över hur dåligt spelet vi spelar är.

Ärligt, vem fan tror ni bryr sig? Blir så sinnestrött på alla WoW-idioter som ska jämföra spelen hit och dit också. Kan ni inte bara hålla käften om det inte passar? Varför ens spendera tid på ett Warhammer-relaterat forum om ni ändå inte vill ha något med det att göra. Akta min mighty nerd-rage alltså men jag vet att jag inte är ensam om att störa mig på detta "fenomen" som kommer sig av att småungar som aldrig spelat ett MMO innan WoW ska prompt hävda att deras spel minsann var först, störst och bäst. Spela det istället då, jag och säkert många fler vill inte ens ha er i spelet.

Nu är det inte alls säkert att OP i den här tråden spelat WoW men kan lika gärna slänga min fina rant här istället för att skapa ännu en meningslös tråd.

Ät: skit.

Medlem
Skrivet av dr00l:

Knipit ett rätt bra tag ang. allt klagande, jämförande mot WoW mm. men nu kan jag bara inte knipa längre.

Fyfan vad trött man blir på idioter som ska spamma sitt neggo-skit över jävlar allt. Köp spelet och prova det, eller om din veckopeng inte räcker så får du väl snällt vänta tills den gör det eller det kommer trials. Gillar du det sen inte så låt bli att spela men kom för fan inte hit och grina över hur dåligt spelet vi spelar är.

Ärligt, vem fan tror ni bryr sig? Blir så sinnestrött på alla WoW-idioter som ska jämföra spelen hit och dit också. Kan ni inte bara hålla käften om det inte passar? Varför ens spendera tid på ett Warhammer-relaterat forum om ni ändå inte vill ha något med det att göra. Akta min mighty nerd-rage alltså men jag vet att jag inte är ensam om att störa mig på detta "fenomen" som kommer sig av att småungar som aldrig spelat ett MMO innan WoW ska prompt hävda att deras spel minsann var först, störst och bäst. Spela det istället då, jag och säkert många fler vill inte ens ha er i spelet.

Nu är det inte alls säkert att OP i den här tråden spelat WoW men kan lika gärna slänga min fina rant här istället för att skapa ännu en meningslös tråd.

Ät: skit.

04:49:07 Är den bästa tiden att skriva Forum-inlägg på? C/D?

btw jag håller med talaren ovan att WoW äger och det borde ni småbarn lära er.


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

Oj oj... dr00l du gjorde min dag! Tack!

Inaktiv

menade mest att det var larviga svar på klagotrådarna att man måste spela till slutet för att kunna uppskatta det
skit samma
MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP

Medlem
Skrivet av Video_Mode:
Skrivet av dr00l:

...

04:49:07 Är den bästa tiden att skriva Forum-inlägg på? C/D?

HAHA. Ja det måste varit så. Eller så var han för upptagen med att spela WAR istället för att jämföra det med WoW

Medlem
Skrivet av dr00l:

Knipit ett rätt bra tag ang. allt klagande, jämförande mot WoW mm. men nu kan jag bara inte knipa längre.

Fyfan vad trött man blir på idioter som ska spamma sitt neggo-skit över jävlar allt. Köp spelet och prova det, eller om din veckopeng inte räcker så får du väl snällt vänta tills den gör det eller det kommer trials. Gillar du det sen inte så låt bli att spela men kom för fan inte hit och grina över hur dåligt spelet vi spelar är.

Ärligt, vem fan tror ni bryr sig? Blir så sinnestrött på alla WoW-idioter som ska jämföra spelen hit och dit också. Kan ni inte bara hålla käften om det inte passar? Varför ens spendera tid på ett Warhammer-relaterat forum om ni ändå inte vill ha något med det att göra. Akta min mighty nerd-rage alltså men jag vet att jag inte är ensam om att störa mig på detta "fenomen" som kommer sig av att småungar som aldrig spelat ett MMO innan WoW ska prompt hävda att deras spel minsann var först, störst och bäst. Spela det istället då, jag och säkert många fler vill inte ens ha er i spelet.

Nu är det inte alls säkert att OP i den här tråden spelat WoW men kan lika gärna slänga min fina rant här istället för att skapa ännu en meningslös tråd.

Ät: skit.

Hahahahahaaa.... Undrar vem som verkar yngst här...

Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:
Skrivet av dr00l:

Knipit ett rätt bra tag ang. allt klagande, jämförande mot WoW mm. men nu kan jag bara inte knipa längre.

Fyfan vad trött man blir på idioter som ska spamma sitt neggo-skit över jävlar allt. Köp spelet och prova det, eller om din veckopeng inte räcker så får du väl snällt vänta tills den gör det eller det kommer trials. Gillar du det sen inte så låt bli att spela men kom för fan inte hit och grina över hur dåligt spelet vi spelar är.

Ärligt, vem fan tror ni bryr sig? Blir så sinnestrött på alla WoW-idioter som ska jämföra spelen hit och dit också. Kan ni inte bara hålla käften om det inte passar? Varför ens spendera tid på ett Warhammer-relaterat forum om ni ändå inte vill ha något med det att göra. Akta min mighty nerd-rage alltså men jag vet att jag inte är ensam om att störa mig på detta "fenomen" som kommer sig av att småungar som aldrig spelat ett MMO innan WoW ska prompt hävda att deras spel minsann var först, störst och bäst. Spela det istället då, jag och säkert många fler vill inte ens ha er i spelet.

Nu är det inte alls säkert att OP i den här tråden spelat WoW men kan lika gärna slänga min fina rant här istället för att skapa ännu en meningslös tråd.

Ät: skit.

Hahahahahaaa.... Undrar vem som verkar yngst här...

?

Han har ju rätt?

Spela spelet, om du inte gillar det, GTFO.

1
Skriv svar