fråga ang koder för att man förbokat

Medlem
fråga ang koder för att man förbokat

Fick Rittenbach camp för min pre order kod och undrar var man hittar den i spelet?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Är inte det brevlådan? Kan ha fel men jag har för mig allt sådant kommer dit.

Medlem

Känner mig lite n00big nu, men när man förbokade fick man en kod och den går vad jag förstått ut 24:e... antar att det är bara att trycka in den nya koden som finns i boxen när man vill för aktivera den istället, sen bara röja vidare med sin char?

Medlem

känner mig ännu mer n00big... jag har den koden, men var skriver man in den?

Medlem

Knalla in på www.war-europe.com skapa ett konto om du inte redan har det. Logga in på sidan och klicka på din profil. Här finns en knapp för att lägga till en produkt nyckel.

Vill du registrera en förboknings nyckel så klickar du på den lilla knappen code som finns i den lilla raden av knappar på vänster sida. Du måste inte ha loggat in på sidan men du måste ha ett konto att binda den till.

Jag fick mina saker i ett brev inne i spelet.

Medlem

Jag trodde det bara war headstar koden som skulle skrivas in där... trodde att pryl koden skulle skrivas ingame på nått vis, men inte hittat vart... man kanske ska börja läsa instruktioner någon gång... :$

1
Skriv svar