Levla alt tillsammans ? (Kor'Gall, Balnazzar)

Medlem
Levla alt tillsammans ? (Kor'Gall, Balnazzar)

Hej,

Jag har en Priest alt LVL 25 Kor'Gall, och en Tauren Shaman LVL 40 (Balnazzar) som letar efter trevliga och hängivna kompisar att växa upp med lite då och då. Tauren killen sitter just nu i Orgrimmar vid bardisken och suktar efter någon att spela med och uptäcka nya platser med tills vi blir stora nog att åka över till Northrend och se alla drakar tillsammans och kanske hitta våran första fina kilt eller lila-mace tillsammans! (Jag tror att han har blivit lite labil efter allt sittande i baren ensam och han behöver nog piggas upp lite)

Priest tjejen har nyligen varit inne och tittat till i Gnomeregan med sin stora Night Elf kusin, som klappade till hela instancen med lill-fingret. Nu sitter hon inne i Stormwind och har tupperware party med tjejerna i Mage Quarter där de har sytt ihop ett par nya fina klänningar att stoltsera med. Hon känner att det är dags att hoppa i den stora klänningen och ta tag i strävan att knäppa till Arthas på näsan framöver med att heala sin RAID och för att ge nytt liv till fallna kamrater (Hon hoppas inte att det blir många och därför tränar hon på lite spells hos priest-pampen i citadellet ibland), men hon är väldigt trött på pluggandet och hon vill komma ut på banan igen!

Medlem

Låter som du är på fel servrar och hänger i baren. Du får nog inte mycket sällskap där på varken Balnazzar eller Kor'Gall
Det du letar efter finns nog på någon RPPvP eller RP-server. Så jag skulle nog rekommendera att migrera med någon av dina små "ynglingar" till någon sådan server, så ska du se att du får mer respons


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

1
Skriv svar