epic flying-mount. Men ett problem...

Medlem
epic flying-mount. Men ett problem...

Nu ska man skaffa ett epic flyingmount. Men det är bara ett problem.. 5000 G

Hur ska man snabbast få tag på det? någon som har tips hur man ska tjäna mycket pengar fort! ?

(har fullt i minning)

Desto mer tips desto bättre!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Eftersom du har full mining är det ju bara att löpa runt och mina


signatur

I don't know what I want but I know how to get it

Medlem

Fyfan :S fan helt omöjligt! alla har epic mount o tar alltid före


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Testpilot

Questa , dailys och vanliga quests ger fint med pengar , varva det med att plocka mining då du ändå springer förbi noder.
Sen alla grejer du hittar som inte är grått säljer du på AH.

Du kan kolla lowlevel mining också , spana på AH't efter saker som säljs dyrt då folk levlar upp sina alts och mina sådant iställer för o slåss med 10 andra i Sholazar Basin.

Då du tröttnat på detta kan du dra in i nån lowlevel 5 manna instans och grinda lite där och sälja allt du får.

Inaktiv
Medlem

Aa.. men nu är de lite surt på min server.. twillight hammer. Allt ligger AS lågt.. typ 40 % lägre...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

kanon, sikta in dig på en vara och köp allt och lägg ut för 200% av priset.

Medlem

Stick in på servern mellan 4 och 7 på morronen om du vill ha lite nodes för dig själv utan epic flying. Sätt på "windowed" och maximera och kör nå tv serier eller lyssna på ljudbok medan du håller på. Eller kör daylies.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Jopp. Morgonstund har guld i mund. I alla fall om du är miner eller herbalist eftersom det är nästan noll konkurrens om resursnoderna då. Gå upp klockan sex eller så, så borde du ha en par, tre timmar mer eller mindre för dig själv i Wintergrasp eller Icecrown.

Medlem

Låna pengar. Farma, betala tillbaka på två veckor. Hej då.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Kör heroics, skaffa badges, köp gems och sälj. funkade utmärkt för mig. kan alltid sälja alla frost orbs man får också.


signatur

- PiDuT

Inaktiv

Tjena! Tror jag har lösningen till dig!

Fixa JC och Enchanting!dyrt som fan men tjänar som fan på det!

Dra upp JC till 400skill lvl sen Craftar du Bloodstoneband/sunrockring och andra billiga lvl70 ringar/necks
Gör ungefär 400st ringar,kostar ungefär 500g att AH farma mats till!DE Ringarna/necks.
Du får 1-2 InfinitivDust /eller 1-2 lesser eternal essence per Ring/neck!
Efter du DE alla 400Ringar så lär du iallafall ha runt 15-20 stacks infinitiv dust och10stacks med Eternal essence,
Släng ut dom på AH för 90g/stack (infinitivdust) och 18g/st (eternal essence) Detta ger en profit på runt 2000g och dom säljer relativt snabbt så du hinner med att göra någa rundor om dagen! Hoppas detta kan hjälpa er med era pengaproblem!
PS.Jag vet att det kostar skjortan att lvla upp just Jc/enchanting men det är värt den tiden och dom pengarna det tar!


signatur

Stolt medlem av SwedishGods

Medlem
Skrivet av Epic:

Tjena! Tror jag har lösningen till dig!

Fixa JC och Enchanting!dyrt som fan men tjänar som fan på det!

Dra upp JC till 400skill lvl sen Craftar du Bloodstoneband/sunrockring och andra billiga lvl70 ringar/necks
Gör ungefär 400st ringar,kostar ungefär 500g att AH farma mats till!DE Ringarna/necks.
Du får 1-2 InfinitivDust /eller 1-2 lesser eternal essence per Ring/neck!
Efter du DE alla 400Ringar så lär du iallafall ha runt 15-20 stacks infinitiv dust och10stacks med Eternal essence,
Släng ut dom på AH för 90g/stack (infinitivdust) och 18g/st (eternal essence) Detta ger en profit på runt 2000g och dom säljer relativt snabbt så du hinner med att göra någa rundor om dagen! Hoppas detta kan hjälpa er med era pengaproblem!
PS.Jag vet att det kostar skjortan att lvla upp just Jc/enchanting men det är värt den tiden och dom pengarna det tar!

Ska testa det där. Tack för tipset.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

nya dailyna på tournament ger rätt mycket när du blir champion.. totalt kanske 150g per dag och det går fort å göra dem

Skrivet av highspeed:

nya dailyna på tournament ger rätt mycket när du blir champion.. totalt kanske 150g per dag och det går fort å göra dem

Och sen har man ju också alla andra dailys..

Så kanske 5000g på 2 veckor.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Testpilot
Skrivet av highspeed:

nya dailyna på tournament ger rätt mycket när du blir champion.. totalt kanske 150g per dag och det går fort å göra dem

Med risk för att gå lite offtopic men de nya tournament questen där du ska rida runt som riddare är ju helt cpidiot svåra , eller så är jag gammal!

Skrivet av Harakiri:
Skrivet av highspeed:

nya dailyna på tournament ger rätt mycket när du blir champion.. totalt kanske 150g per dag och det går fort å göra dem

Med risk för att gå lite offtopic men de nya tournament questen där du ska rida runt som riddare är ju helt cpidiot svåra , eller så är jag gammal!

Jag gissar på att du är gammal. Men, dom är lite svåra i början men man lär sig dom efter 2-3dagar.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

mm spamma din sköld bara till 3 stacks så äre det gg, och kom ihåg du kan använda första attacken samtidigt som du chargar eftersom den inte går på global cd.

om du har en kompis account som inte lirar daily den dagen kan du ha honom på follow för dubbla pengar också

Medlem

När jag farmade min mechanohog körde jag 20 dailys per dag ungefär och minade massor med saronite.

Med saroniten gjorde jag som Epic sa, byggde billiga items av dem, DE och sålde.

Jag tjänade strax över 10k gold på 5 dagar på det viset.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar