Hur skaffar man Mammut enklast?

Medlem
Hur skaffar man Mammut enklast?

Gillar verkligen dessa Mammut mounts men vilket är enklaste sättet att få tag i den??? Går den att köpas för G eller måste man ha instans emblen 300st?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Du kan köpa olika mammutar. Det finns en i Wintergrasp för 300 Stone keepers shards. Sen kan du köpa en för 20000gold. Det finns för många mammutar egentligen.

http://www.wowhead.com/?spells=-5&filter=na=Mammoth

Här har du alla mammutar.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Testpilot

Vet inte riktigt vem som e "lättast" men 100 emblems of heroism , 300 Stone keeper shards , 20k guld eller grinda rep med Sons of Hodir + 1000G är väl de som jag anser ligga bäst till.

Mycket hänger ju på vad man själv anser vara jobbigt.

Personligen älskar jag min travelers tundra mammoth då den har 2 vendors inbyggda vilket innebär att man slipper dra till stan för att sälja grå saker , köpa reagents & reparera.

Skrivet av Harakiri:

...men 100 emblems of heroism...

200 ska det vara!

Men ja, det är helt upp till en själv. Ifall man inte orkar farma ihop 20 000 gold så kan man satsa på dom billigare.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Jo man får grinda rep med son of hodir då tror jag tack för tipsen;)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

100 emblems of heroism eller 300 Stone keeper shards går snabbast.


signatur

- PiDuT

Medlem

Ähh. Grand black war mammoth är snabbaste. Spela 1 VoA, turbolotto på drop och roll och du har din fula elefant.


signatur
Skrivet av TixFrix:

Ähh. Grand black war mammoth är snabbaste. Spela 1 VoA, turbolotto på drop och roll och du har din fula elefant.

Den droppar inte alltid tyvärr...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

Köp guld, sen äre bara skaffa grand !

Skrivet av Plastankan:

Köp guld, sen äre bara skaffa grand !

Det rekommenderar jag INTE(!) med tanke på att Blizzard faktiskt kan banna dig för det. Hände min inte så värst smarta kompis när han hade köpt några tusen guld. :evil:

Javisst, det är inte hög chans att Blizzard får reda på att du köpte guld, men det är för fan heller inte värt pengarna! Ifall man köper guld så hjälper man bara alla dessa gold-sellers i deras kamp om att kunna hacka fler konton. Dom betalar inte sina egna konton, dom stjäl andra personers konton och farmar med dom.

Jag har nämligen blivit hackad själv, och då använde dom mitt konto till att farma gold. Okej, när jag fick tillbaka kontot fick jag också allt gold dom hade farmat.

Edit: Hittade den lilla fina policyn.
Terms of Use:
§3 You agree that you will NOT: (5) buy or sell for "real" money or exchange gold, weapons, armor, or any other virtual items that may be used in World of Warcraft outside the World of Warcraft plattform.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av Plastankan:

Köp guld, sen äre bara skaffa grand !

Det rekommenderar jag INTE(!) med tanke på att Blizzard faktiskt kan banna dig för det. Hände min inte så värst smarta kompis när han hade köpt några tusen guld. :evil:

Javisst, det är inte hög chans att Blizzard får reda på att du köpte guld, men det är för fan heller inte värt pengarna! Ifall man köper guld så hjälper man bara alla dessa gold-sellers i deras kamp om att kunna hacka fler konton. Dom betalar inte sina egna konton, dom stjäl andra personers konton och farmar med dom.

Jag har nämligen blivit hackad själv, och då använde dom mitt konto till att farma gold. Okej, när jag fick tillbaka kontot fick jag också allt gold dom hade farmat.

Edit: Hittade den lilla fina policyn.
Terms of Use:
§3 You agree that you will NOT: (5) buy or sell for "real" money or exchange gold, weapons, armor, or any other virtual items that may be used in World of Warcraft outside the World of Warcraft plattform.

Klart man inte går och köper guld eller annat.. men topic är 'Hur skaffar man Mammut enklast?'

Skrivet av Plastankan:
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av Plastankan:

Köp guld, sen äre bara skaffa grand !

Det rekommenderar jag INTE(!) med tanke på att Blizzard faktiskt kan banna dig för det. Hände min inte så värst smarta kompis när han hade köpt några tusen guld. :evil:

Javisst, det är inte hög chans att Blizzard får reda på att du köpte guld, men det är för fan heller inte värt pengarna! Ifall man köper guld så hjälper man bara alla dessa gold-sellers i deras kamp om att kunna hacka fler konton. Dom betalar inte sina egna konton, dom stjäl andra personers konton och farmar med dom.

Jag har nämligen blivit hackad själv, och då använde dom mitt konto till att farma gold. Okej, när jag fick tillbaka kontot fick jag också allt gold dom hade farmat.

Edit: Hittade den lilla fina policyn.
Terms of Use:
§3 You agree that you will NOT: (5) buy or sell for "real" money or exchange gold, weapons, armor, or any other virtual items that may be used in World of Warcraft outside the World of Warcraft plattform.

Klart man inte går och köper guld eller annat.. men topic är 'Hur skaffar man Mammut enklast?'

Utan att gå och bli bannad, ja. Javisst, han vill veta hur man får en mammut fort, men inte hur han går och blir bannad fort.

Det är lite skillnad serru.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Dom är ju skitstora på mina taurens, så inte ens roligt att rida runt med. Måste dismounta överallt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar