K: Nintendo Wii!

Inaktiv
K: Nintendo Wii!

Hej jag undrar bara om någon har lust att sälja sin Nintendo Wii när den släpps den 8dec. Jag är redo att betala 4000kr för konsolen.

Inaktiv

varför inte bara köpa den i butik?


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv

Den kommer nog att vara slut på 5sec när den släpps.....Dåligt..Om någon vet vart man kan få tag på en Wii till den 8dec SNÄLLA TELL ME!

Inaktiv

Tälta utanför webhallen. De har typ 50 st eller nått som inte går att förboka... läste något om det för några dagar sen i alla fall


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Haha, här ska tältas

Som en gammal man sa en gång: "den som är först till kvar'n får först mala"


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Är du handikappad? Ingen som kan hjälpa dig att handla den?

SkarZnik: jojo.

Medlem

Hur ofta kommer butikerna få in ny konsoller btw?, varje vecka/månad?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Jag har inte kolla några fakta, men rykten jag läst för några dagar sen sa att nya Wii förmodlingen inte kommer in förrens i januari... Kan vara sant, kan definitivt vara osant.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

Alltså vafan, jag hatar att vara paragrafryttare men,

Citat:

* Onödiga diskussioner och kommentarer som inte har något med annonsen att göra är inte tillåtet.

Citat:

Är du handikappad? Ingen som kan hjälpa dig att handla den?

Läs om första posten och se om du förstår.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

när ja har väntat på spel o sånt o de e slut över allt så brukar elgiganten ha några kvar...

Inaktiv

Importera från england är mitt tips.

Medlem
Skrivet av jimmi:

Importera från england är mitt tips.

Tror inte det är så mycket lättare. Vad jag har hört här i england är att alla preorders är slut och har vart det ett tag.

Inaktiv

Vad är du beredd att betala?
Har ett Wii med Zelda och extra kontroll liggande.
Självklart svensktsålt.

1
Skriv svar