telias xbox 360 erbjudande

Inaktiv
telias xbox 360 erbjudande

hej!

tänkte höra vad ni har att säga om telias xbox 360 erbjudande om man tecknar sig för deras bredband i 18 månader, dom ska ha 2695:- för premium versionen 12 månader gold live spelet pgr 3, ja tycker det verkar vara ett kanon erbjudande, då ja inte hitta nått billigare nån annanstans. har nån här sett nått billigare ?????

Medlem

Om man nu behöver ett internet abonnemang o bästa leverantören är telia man kan få+ att man vill ha en 360 så såg det där bra ut ja.

Annars kan man väl komma ner i runt 2995kr för en premium utan spel.

Medlem

Hur mycket kostar bredbandet i jämförelse till andra?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

bredbandet kostar 279 för 2 mbit, och ja ska teckna bredband för ja ska flytta till hus och ja kommer att bo där ett bra tag så 18 månaders bindning är inga problem.

Medlem

Verkar som ett bra erbjudande då du får spel värt typ 200-300kr, live värt 500-600kr samt boxen för 300-1000kr billigare (beroende på var du köper den såklart).

Och Telias adsl är helt ok, har det hos föräldrarna och funkar utmärkt, priset jämnfört med andra har jag inte riktigt koll på dock men men.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

skulle inte köpt, de är nog någonting lurt med de läs igenom noga

Medlem
Skrivet av hebbe:

bredbandet kostar 279 för 2 mbit, och ja ska teckna bredband för ja ska flytta till hus och ja kommer att bo där ett bra tag så 18 månaders bindning är inga problem.

Jag

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av hebbe:

bredbandet kostar 279 för 2 mbit, och ja ska teckna bredband för ja ska flytta till hus och ja kommer att bo där ett bra tag så 18 månaders bindning är inga problem.

Jag

Haha! Hur orkar du bry dig?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av jingai:
Skrivet av hebbe:

bredbandet kostar 279 för 2 mbit, och ja ska teckna bredband för ja ska flytta till hus och ja kommer att bo där ett bra tag så 18 månaders bindning är inga problem.

Jag

Ärkemupp.

Medlem
Inaktiv

Inget lurt med det alls, vi köpte det i juli och det var faktiskt ett riktigt bra erbjudnde, det ända problemet är att vi fortfarade inte har fått bredbandet inkopplat(efter 10mån snart) men ändå. Helt klart ett prisvärt erbjudande


signatur

couldnt care more

Medlem

Hade det problemet jag med när jag skulle skaffa Telia. Tog dom säkert 6 månader att koppla in skiten från dagen jag fick modemet. Kör BBB nu och är riktigt nöjd.

1
Skriv svar