kommer det komma nåt nytt nångång ??

Inaktiv
kommer det komma nåt nytt nångång ??

är så himmla trött på microsoft nu, 360 har funnits ute i evigheter,

å man kan fortfarande inte handla hd film eller serier på marcetplace bara i usa,
å det va sagt att både msn och webläsare skulle komma har man läst lite varstans.

men hallå microsoft vakna... ps3 och wii är redan ute å båda har webläsare...

ni hade ett försprång på nästan 2 år, och vad har ni gjort under tiden ?
inte en sak med marcetplace, ingen webläsare, ingen msn. inget tangentbord och mus som det ryktats om.

kanske dax att vakna upp ur er djupa sömn och inse att det finns konkurens nu !!!

Medlem

Vi får vänta och se vad som händer efter "dashboard" uppdateringen i sommar..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Äh detta är ju inga nödvändiga saker, kan ta den tid det tar det är bara spela man är intresserad av


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Säger som Molotov, det är ju spelen man är intresserad av. Surfa gör man bäst på dator. Wii's webläsare är sjukt dålig, PS3 har jag inte testat, men PSP's suger något extremt och är den likadan som den klarar man sig utan.

Men å andra sidan är det rätt kasst att vi inte fått tillgång till filmer och sånt ännu, rent ut sagt värdelöst. Messenger vore rätt kul att ha också.

Inaktiv

jag vill iaf ha en bra webläsare till nån konsol.
eftersom jag bara lirar konsol spel nu när man lagt av med wow.

har bara datorn till å surfa med nu.
å då hade det vart mycke bekvämare att kunna surfa med favorit konsollen och slippe lägga pengar på pc.

och jo wii´s webläsare är oläsbar, men är tydligen bara nåt prov exemplar och ingen färdig version.

men har inga större förhoppningar om att den kommer bli så mycke bättre i den färdiga versionen....

Medlem

Wii kör väl opera. Kass från grunden

Inaktiv

jo gillar ju hellre techno än opera..

1
Skriv svar