Haze PC and 360 drop off the map

Medlem
Haze PC and 360 drop off the map

"Publisher Ubisoft confirms that the PlayStation 3 version of the game is currently the only one in development, no plans to bring it to any other platforms at a later date."

http://www.gamespot.com/news/6177964.html?om_act=convert&om_c...

Medlem

Nice, tycker det verkar ha potential för att bli bra. Förhoppningsvis blir Sony också fortsatt aggresiva i sin upphandling av spelexklusivitet.


signatur
Medlem

^- Har för mig att devs till haze har visat en förkärlek till ps3an denna generation hehe Vet ej om det är deras beslut, Ubisoft eller om sony har gjort någon deal ;p framgår ju inte som sagt hehe

Inaktiv

Spelet verkar ju faktiskt kul men.. varför så mkt fps till konsol? -.- Känns fortfarande grymt stelt, iaf för mig att lira dessa spel med handkontroll. Hoppas själv på mus och tangentbord stöd.

Inaktiv

Jag gillar faktiskt att lira fps med handkontroll, jag säger inte att det är bättre men jag gillar handkontroller. Vet faktiskt inte varför men riktigt gött att lira med tycker jag

Haze verkar bli rätt coolt, verkar roligt att sno fiendens vapen när man är nära


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Mjo det verkar bli tufft, i alla fall singleplayer. Det jag sett av MP verkar stelt och dönickaktigt!

1
Skriv svar