nätverk (brandväg)

Inaktiv
nätverk (brandväg)

vilka portar använder ps3:an går bra att spela resistance men med warhawk och caling al cars o motorstorm blokas det och står nätverks fel
har telias netzyx router

Medlem

Har samma problem, fast Motormstorm är det enda spelet som fungerar för mig. Testade att koppla ur routern helt efter att ha prövat allt annat också. Hjälpte inte. Kanske fungerar för dig dock så testa det.

Själv så har jag mailat min ISP och frågat vad som är fel. Lär ligga hos dom. Får väl se hur lång tid det tar innan man får ett svar. Men med min tur så blir det väl om ett par veckor.

Inaktiv

har samma fel på mitt piss telia kommer inte in på nån server i warhawk står att det är fullt o jag har prövat servrar där det bara är 3 av 32 och på rainbow six så (om jag har tur) kommer jag in på nån server men bara nån gång i bland vet fan inte vad felet ligger har också zyxel modem o ett zyxel router

Medlem
Skrivet av koRn:

har samma fel på mitt piss telia kommer inte in på nån server i warhawk står att det är fullt o jag har prövat servrar där det bara är 3 av 32 och på rainbow six så (om jag har tur) kommer jag in på nån server men bara nån gång i bland vet fan inte vad felet ligger har också zyxel modem o ett zyxel router

Att inte komma in på warhawk-servrar där det står att det finns platser är en bugg som fixas.

1
Skriv svar