DoW2 intro släppt

Medlem
DoW2 intro släppt

http://forum.wh40k.se/viewtopic.php?t=2808

Och det SER SÅ JÄVLA BRAAAAA UUUUUT!

Nu när Eldar är avslöjade så får man ju undra vilka den mystiska tredje rasen är, det ser ju ut som om det kan vara Nids av introt ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Åååååh orgasmiskt bra!!! Såg den utan ljud då jag sitter på jobbet

Jag vill se ingame på Tyranids! Detta spel kommer bli så extremt bra, hoppas jag i alla fall.

Medlem
Citat:

We can’t say too much about multiplayer gameplay just yet, but we're excited that Dawn of War II will offer free, fully functional, multiplayer gameplay using Games for Windows LIVE

jaha, nog för att Relic Online strulande för mig i både betan för CoH och DoW men detta känns inte bra.. Aja, får hoppas på bästa!

Ontopic: Fuck yeah!

Medlem
Skrivet av mullins:
Citat:

We can?t say too much about multiplayer gameplay just yet, but we're excited that Dawn of War II will offer free, fully functional, multiplayer gameplay using Games for Windows LIVE

jaha, nog för att Relic Online strulande för mig i både betan för CoH och DoW men detta känns inte bra.. Aja, får hoppas på bästa!

Ontopic: Fuck yeah!

DoW körs väl via gamespy och inte Relic Online?
Förhoppningsvis så kommer LIVE fungera bra.

Medlem

*Thumba går och byter våta kalsonger*

Ge mig en CGI Warhammer film nu!!!!

till topic: Hoppas att alla cuscenes/intros/ what ever är på de här viset(hoppas kan man)

men jag tror att den fjärde rasen kommer att vara chaos bara för att dom är en av de fyra äldsta raserna.......

eller de kanske är squats!?:D


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

SQUATS! ROFL XD

"We are the Squats, resistance is futile!"

Medlem

Synd bara att GW säger att dom blev uppätna av Tyranids annars hade det *kanske* varit troligt:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Jösses va najs

Medlem

Jag vill ha! NU

Medlem

Hold your horses.

Det där är inte introt.
Enligt Dow2:s officiella hemsida, så är det bara ett Eldar-intro för E3 (troligtvis en cutscene från kampanjen)
http://dawnofwar2.com/us/videos


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Whey, då har vi mer godis framför oss ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Och nu är det bestämt my battlebrothers

TYRANIDS BLIR DEN FJÄRDE RASEN I DAWN OF WAR 2

http://pc.ign.com/articles/900/900039p1.html

Det här bli bara bättre och bättre! Kolla in den förlängda trailern från E3. LICTOR DELUXE!


signatur

Videomupp

Medlem

naaaah, jag tror att jag börjar att älska GW igen, eller kanske THQ och relic då:)

en fråga bara, varför anföll han en Lictor med bara en chainsword för? han kommer ju att bli total mosad?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Pffft! Du underskattar en Space marines förmågor! ;>

BURN INFIDEL!


signatur

Videomupp

Medlem

Ska man chansa på att FZ totalt ignorerar att posta nyhet om detta också?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Det är därför vi skriver det här med ^_^


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Pffft! Du underskattar en Space marines förmågor! ;>

BURN INFIDEL!

jag tror Heretic eller Traitor är två mer passande termer:up:


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Jaja, sluta vara så noga ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Hoppas att Tau kommer till DoW2!! Vore skit coolt med en storyline med Tau!:D Vad tror ni om Tau kommer att finnas med i DoW samt de andra raserna som nercons, sister of battel, dark eldar och imperial gards?:O

Medlem
Skrivet av SirIgor:

Hoppas att Tau kommer till DoW2!! Vore skit coolt med en storyline med Tau!:D Vad tror ni om Tau kommer att finnas med i DoW samt de andra raserna som nercons, sister of battel, dark eldar och imperial gards?:O

Imp:erna kommer nog att titta förbi i campainen som i vanilla har jag en känsla av.

Dark Eldar och Sisters, nej tack, dom känns så... under whelming på nått vis.

Tau, nja kommunistiska-fiskansikten-in-space känns inte så värst bra. men dom får vara med i alla fall bara för sina mecha.:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av SirIgor:

Vad tror ni om Tau kommer att finnas med i DoW samt de andra raserna som nercons, sister of battel, dark eldar och imperial gards?:O

Nej, jag kan tyvärr inte hitta en källa för det, men jag är säker på att Relic har sagt rent ut att de bara kommer att ha fyra spelbara raser, det är väl dock inte helt omöjligt att Chaos Space Marines gör en cameo i DoWIIs Enspelarkampanj likt Imperial Guards i originalet och Necrons i Winter Assault.

Medlem

http://www.1up.com/do/media?cId=3167328&tr=m&sec=IMAGES

omfg.

Medlem
Skrivet av Thumba:

Imp:erna kommer nog att titta förbi i campainen som i vanilla har jag en känsla av.

Dark Eldar och Sisters, nej tack, dom känns så... under whelming på nått vis.

Tau, nja kommunistiska-fiskansikten-in-space känns inte så värst bra. men dom får vara med i alla fall bara för sina mecha.:)

WTF!? "kommunistiska-fiskansikten-in-space" öh okej?:O Jag tycker att Tau är den snyggaste rasen i DoW.:P

Medlem

du vet inte så mycket om 40k universumet? de är riktigt stor kan jag säga dig. i böckerna och bordspelet är Tau så nära fullständiga kommunister man kan komma:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

förlåt för dubbel posten men:

tyranid gamplay: [http://www.shacknews.com/onearticle.x/54304]:-)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Thumba:

du vet inte så mycket om 40k universumet? de är riktigt stor kan jag säga dig. i böckerna och bordspelet är Tau så nära fullständiga kommunister man kan komma:P

Nix, sån nörd är jag inte att jag köper böcker och bygger ihop mina egna leksaks gubbar.;) Räcker med PC-spelet för mig. Men det skulle vara intressant att läsa lite om rasernas bakgrunder.:D Sen att man göra en ras som kommunister är ju för fan sjukt:P

Medlem
Skrivet av SirIgor:
Skrivet av Thumba:

du vet inte så mycket om 40k universumet? de är riktigt stor kan jag säga dig. i böckerna och bordspelet är Tau så nära fullständiga kommunister man kan komma:P

Nix, sån nörd är jag inte att jag köper böcker och bygger ihop mina egna leksaks gubbar.;) Räcker med PC-spelet för mig. Men det skulle vara intressant att läsa lite om rasernas bakgrunder.:D Sen att man göra en ras som kommunister är ju för fan sjukt:P

de gör icke jag heller men jag vet ändå ett och annat om 40k;)

Men att ha en Gud-Kejsare som har levt i 32 tusen år och i 10 tusen som halv-död i en livsuppehållande stol och ändå lyckas styra hela mänskligheten(som består av miljarder världar med miljoner själar på varje) är nog lite mer mysko:up:

Black Library kan nog rekomenderas för alla fantasy och sci fi älskare:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

1
Skriv svar