Overgrowth Alpha

Medlem
Overgrowth Alpha

Overgrowth är namnet på ett efterlängtat action/äventyrs-spel som kommer släppas till Windows, Mac och Linux. I denna originella titel fajtas kaniner, katter, vargar och råttor med varandra (kanske kommer ännu fler raser avslöjas i framtiden). Detta kanske låter som ett spel för småbarn - men lita på mig, det är det inte - du kan förvänta dig en hel del blod och obarmhärtiga avrättningar. För att få lite försmak av hur Overgrowth kan tänkas vara, kolla in demot för Lugaru (Overgrowths föregångare).
Om du vill läsa mer om Overgrowth (tidigare känt som Lugaru 2), gå till Overgrowths dev blog.

Men nu ska ni inte tro att jag bara försöker vara snäll här, nej för när Overgrowth får 500 fans på sin Facebook sida så kommer alla som förbeställer få tillgång till en alfa-version av spelet. Så spela Lugaru demot, läs bloggen, bli en fan på Overgrowths Facebook sida. Och sen när du ändå är igång så kan du ju lika gärna förbeställa spelet med!

Här har ni en koncept-bild och en film som demonstrerar hur blodet ser ut.

Filmlänk

Medlem

Det såg faktiskt väldigt reko ut. Ska definitivt hålla utkik inför nytt innehåll till spelet : )
Tack för tipset. Hade inte ens hört talas om spelen sen tidigare.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Var så god!
Jag kan rekommendera att läsa igenom bloggen från början, jag tyckte det var väldigt intressant läsning i alla fall.
Det finns en IRC kanal; #wolfire på irc.wolfire.com. Och bli en fan på Facebook sidan med! ;-D

1
Skriv svar