Vad ska ni spela som? (AoC)

Medlem
Vad ska ni spela som? (AoC)

Vilken klass hade ni tänkt rolla som, nu när det snart drar igång? och motivera gärna varför.

Själv ska jag lira Assassin, alltid gillar att ambusha folk å göra burst skada...

Medlem

Herald, melee mage, finns det något tuffare?

Medlem

Barbarien eller Assassin

Medlem

Kan bara inte bestämma mig

Antingen en Ranger eller en Dark Templar, båda Cimmerian.

Har iofs 5 timmar på mig att luska ut det


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem
Medlem

Lirade Conqueror i betan blir att lira samma igen ^^

Medlem

Cimmerian barbarian

Mina alts kommer att vara

* Ranger
* Assassin


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mains: Barbarian och Dark Templar
Alts: Necromancer och Priest of Mitra

Medlem

Lär bli Demolog eller necromancer som main
alts blir nog ranger och barbar

Medlem
Medlem

Priest, conqueror och ranger antagligen


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

ska köra en Aquilonian guardian eller dark templar !
enbart, för jag alltid kör dessa paladin liknande klasser i nästan varje fantasy spel jag spelat, antingen är jag super snäll paladin, eller en grym mysterisk anti-paladin

funderar på att kanske köra en stygian necromancer också, för alltid gillat att summona hjälpare, specielt hjälpare som är o-döda

Inaktiv

Tempest of Set, men vill alta barb, conq o demon

Gen
Medlem

Ingen aning :$:|

ConQ, barb eller assassin

Medlem

Just nu räcker det bara med att få igång själva spelet så blir jag överlycklig

Sen får man väl se, lär väl bli en karaktär som man kör med i någon månad och lär sig spelet innan man väljer en ny klass som man vill använda som main. Lutar åt Herald nu i början iaf.

Medlem

Kan Inte bestämma mig Xoti (Magiker med två hands svärd hur balt som hälst) eller Assassin (Smyga på alla och döda de innan de hinner reagera) Valet är svår, hjälp mig [kommer förmodligen spela på PVP servern Fury]


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Så, då är min Dark Templar lvl10, men det känns som att den inte kan göra ngt speciellt, bara lite melee-skills/combos + 2skills enbart för DTn. Sneglar lite avunsjukt på Bear Shamans och andra mage-klasser för deras fräcka spells som de har redan vid lvl10

Har en Leech-Life som aldrig verkar fungera

Aja, testar lite till innan man rollar om till en Ranger, de ser lattjo ut


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem
Inaktiv

Börjar med en cimmerian barbarian.Efter så blir det en bear shaman.

Medlem

Ranger, Necromancer

Archetype: Rogue
Permitted Races: Cimmerian, Stygian, Aquilonian
Weapons: One-handed blunts, one-handed edged, daggers, bows, crossbows, and dual-wield
Armor: Cloth armor, light armor, medium armor, and shields

Archetype: Mage
Permitted races: Stygian
Weapons: Daggers, crossbows, and thrown weapons
Armor: Cloth and silk armor

###########################################
Att kunna vara ranged och snabbt kunna byta till hederligt svärd och sköld och vara mini warrior på samma gång.
För er som inte visste, kan man ju använda skölden för att "aktivt" blocka inkommande slag.

Om ranger inte duger, Necromancer
Skall förmodligen börja som Stygian...

Medlem

Svårt att bestämma mig.
Kommer lira på full out PvP server.

Alltid spelat pure-dps klasser, men är jävligt sugen på mer tank eller support karaktär.

Nån som kan lätt säga om nån är bättre/sämre i pvp dom som har early access? Tänkte på Healer/Tank klasserna.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Necromancer eller Dark Templar

Gen
Medlem

Blev Barbarian, men jag ska definitivt testa en casterklass också. Typ HoX eller nåt.

Inaktiv

Nästan samtliga är intressanta, barb, hox, assassin, dt, bear shaman, conq - nån av dom blir det nog.

Medlem

Jag spelar just nu en Bearshaman.
Personligen gillar jag hela iden om att bära rustning och köra loss öga mot öga i melee. Jag gillar även att kunna hjälpa andra i form av att hela / buffa / ressa. Jag tycker om att spela fighter / paladin klasser och denna är nog det närmaste jag kan komma det i AOC.

Kort o gott, jag gillar drivande, starka personer både mentalt och fysiskt.

Just nu går allt bra, jag känner mig som något som ligger imellan Rogue och Soldier classerna när det kommer till dps / överlevnad. Jag tar en massa stryk men det är balanserat mot att jag har en massa heals etc etc. Undrar just nu lite mer hur det kommer bli mot 80.

Medlem

Assassin.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

det blir nog PoM eftersom jag tror det är den mest eftersökta klassen i "endgame" så kanske man har tur och komma med något roligt guild senare :).


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

1
Skriv svar