När öppnar Early Access? [22:00 080517]

Medlem
När öppnar Early Access? [22:00 080517]

Hej gott folk. Någon som vet exakt när early Access öppnar?


signatur

Niet.

Medlem

5 i natt, är vad jag har hört iaf

Medlem

19:00 i sverige

Medlem
Skrivet av Plimp:

19:00 i sverige

Var har du hört det? Såg det någon annanstans, men är det säkert?


signatur

Niet.

Inaktiv
Skrivet av Theade:
Skrivet av Plimp:

19:00 i sverige

Var har du hört det? Såg det någon annanstans, men är det säkert?

Av FunCom. 19:00 i Sverige är tiden.

Medlem

Attans, då är det bara att gå och lägga sig! Tack för hjälpen!


signatur

Niet.

Medlem

ångrar att jag inte beställde spelet tidigare, nu måste man vänta en hel vecka innan man kan börja spela..

Inaktiv

Hittar ingenstans det står 19:00 på funcom hemsida!:\

Medlem

19:00 är det.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

19:00 är det.

Hur vet du det? Vart har du sett/hört det?


signatur

Niet.

Medlem

Läste i en annan tråd här på FZ att det var 5pm GMT som gällde, vilket betyder 19:00 för oss svenskar.

Medlem
Medlem

8 timmar och 43 minuter nu!

Medlem

Såg nu också, efter att ha kollat igenom Age of Conans forum.
Och tiden är: 19:00 Svensk Tid. Dvs, efter Bollibompa

Tack för hjälpen alla.


signatur

Niet.

Medlem

Varför tog jag inte ea :evil:


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

http://lazarusl.com/Conan

Någon ville hjälpa dig.

Då föredrar jag den här - och det av fler skäl än det uppenbara:
http://conacounter.ne1.net/

Medlem

tycker inte funcom gjort ett jättebra jobb när det gäller ea, hålla på o patcha strax innan start så att alla måste hämta uppdate samtidigt e ju som att be om problem och informationen om start hittar man bara i små unskuffade forums inlägg.. kom igen, A-net hade haft ett stort räkneverk på huvudsidan.. nu är det 00:02:36:52 kvar till early access.. Och kanske värst varför slösa bort hela lördagen o lägga det på kvällen? har velat spela sen jag vaknade imorse, man blir ju frustrerad.. lol men det är väl för att norrmänen ska hinna fira sin nationaldag ordentligt o inte missa nått..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Hmm. Jag kan logga in nu men kommer bara till en skärm där man skall välja server. När jag gjort det och ska skapa en karaktär så står det att jag har fel version. Någon mer som har likadant? Plus mitt hoppar över patchern när jag startar AOC.exe nu. Och patchern verkar inte ladda ner något när jag startar den. Jo nu började den scanna mina filer får se om den också laddar ner en patch.

Förövrig kan jag inte använda det offeciella forumet det står helt still.

Medlem

wiiee.. patch igen


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Okej. Nu patchades det. Och jag kunde logga in men det var väldigt buggigt så jag hoppade ur för att ändra grafiken men när jag skulle logga in så fick jag ingen kontakt mer servern igen. Så hoppas det bara var något random fel att servern var upp och jag kunde logga in och att när den verkligen kommer online kl 19 att det funkar och inte är buggigt.

Gen
Medlem

1h kvar, patchat och klart, forumen nere...sjukt spännande

Medlem

Hoppas det startar i tid......

Medlem

Någon som har hittat siffror på hur många platser det har släppts till early access?

Medlem

- Gör en genväg till Conanpatcher.exe och starta spelet med den istället för AgeofConan.exe. Jag gjorde det under betan och såg på det sättet till att alltid vara up to date innan spelet ens startade.

- Forumet har dom stängt. Öppnas imorgon igen för alla med early access, sen släpper dom in resten med konton den 20e respektive den 23e, ett forum för USA och ett för Europa.

Medlem
Skrivet av thordan:

Någon som har hittat siffror på hur många platser det har släppts till early access?

Kommer inte ihåg hur många platser dom hade men vet att alla e slut

Medlem

Orka få abstinensbesvär av ett spel som man inte har spelat och inte ens är släppt! Kommer få svårt att klara mig igenom den här sista halvtimmen...

Medlem

Hann göra ett quest innan de stängde ner early access servern. (var uppe i några minuter klockan 17:53 ish)

Medlem

Ärligt talat kommer man nog inte kunna spela så mycket ikväll, brukar alltid vara kaos de första dagarna efter ett stort spel släpp typ AOC.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

3 timmar till verkar det som

Medlem
Skrivet av Sito:

Ärligt talat kommer man nog inte kunna spela så mycket ikväll, brukar alltid vara kaos de första dagarna efter ett stort spel släpp typ AOC.

Ja det ser ganska crowded ut...sidan är ju totalt överbelastad också...kanske går att komma in i natt eller något :E så man kan spela under stabila förhållanden

Skriv svar