Medlem
AOC Server list

US Servers (Early Access 17th of May)

PvE Servers

Set
Dagoth
Zug
Omm
Derketo
Thog
Wiccana
Gwahlur (recommended Oceanic)
Anu
PvP Servers

Tyranny
Bane
Deathwisper
Bloodspire (recommended Oceanic)
Doomsayer
RP-PvP Server

Cimmeria

European English Servers (Early Access 17th of May)
PvE Servers

Crom
Dagon
Ymir
Bori
Astoreth

PvP Servers

Fury
Wildsoul

RP-PvP Server

Aquilonia

Vore kul om de flesta här på FZ kunde spela på samma server när spelet släpps.
Jag Kommer spela på en PVE server (förmodligen Crom).


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

lär ju bli en Pvp server om jag börjar lira, vad menas med (recommended Oceanic) btw?

Medlem

för dom som bor på västkusten?

Syns på Dagon!


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Jag kommer också börja på en PVE server så man får njuta av spelet först, sen blir det nog en PVP.

(recommended Oceanic) är för dom i australien

BTW, Vi ses på Crom!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

pvp server helt klart..finns inge roligare

Medlem

Bori för min del.


signatur
Medlem

Inte många european servers.
Edit: Det blir PVE på Dagon


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

mm kommer nog köra på fury

Medlem

PVP, antagligen på Fury D:

Inaktiv
Medlem
Medlem

2 servers är korkat lite (Ja jag vet att det kommer att komma nya när spelet "officielt" släpps.

Medlem
Skrivet av Petah:

2 servers är korkat lite (Ja jag vet att det kommer att komma nya när spelet "officielt" släpps.

Detta är bara early access servrar....det kommer fler när det släpps.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

kommer helt klart spela på en
RP-PvP Server

om man inte nördar sig vad är då meningen med spelet liksom!, hoppas bara alla tar vara på att själva rollspela i servern också

Medlem

blir rp-pvp här oxå...slipper alla nördar med sina lol, wtf, stfu m.m.....irriterande som fan

Medlem
Skrivet av Hannu87:

blir rp-pvp här oxå...slipper alla nördar med sina lol, wtf, stfu m.m.....irriterande som fan

Själv har jag svårt för RP, men tycker som du om allt wtf, lol etc. Så jag kommer att använda samma chatt teknik som jag hade i WoW: helt ignorera (dölja eller radera) alla channels som inte är guild, raid, party eller tells. Det är som ett dåligt skött forum, de få bra inlägg som finns drunknar i allt skit, ingen idé att ens bli medlem.

Medlem
Skrivet av Jaglavak:
Skrivet av Hannu87:

blir rp-pvp här oxå...slipper alla nördar med sina lol, wtf, stfu m.m.....irriterande som fan

Själv har jag svårt för RP, men tycker som du om allt wtf, lol etc. Så jag kommer att använda samma chatt teknik som jag hade i WoW: helt ignorera (dölja eller radera) alla channels som inte är guild, raid, party eller tells. Det är som ett dåligt skött forum, de få bra inlägg som finns drunknar i allt skit, ingen idé att ens bli medlem.

Rp är inget för mig heller....men sådant snack lär man slippa i Global på en rp server....

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Rp är inget för mig heller....men sådant snack lär man slippa i Global på en rp server....

Sant. Men fråga någon om vägen och du får en vägg av text där informationen du vill ha är tre fyra ord och resten är all sköna RP snack. Nej tack.

Medlem
Skrivet av Jaglavak:
Skrivet av Hannu87:

Rp är inget för mig heller....men sådant snack lär man slippa i Global på en rp server....

Sant. Men fråga någon om vägen och du får en vägg av text där informationen du vill ha är tre fyra ord och resten är all sköna RP snack. Nej tack.

Hehe ok....chill

Inaktiv

RP is the true way ya' know!

Medlem
Skrivet av NympH:
Skrivet av Petah:

2 servers är korkat lite (Ja jag vet att det kommer att komma nya när spelet "officielt" släpps.

Detta är bara early access servrar....det kommer fler när det släpps.

Kan du inte läsa eller? Jag skrev att jag vet att dessa är för early access och att det kommer nya när det släpps.

1
Skriv svar