"You have been BANNED from this server by an server admin"

Medlem
"You have been BANNED from this server by an server admin"

jag skulle spela bfg server men när jag skulle joina stog det:"You have been BANNED from this server by an server admin"
jag vet vad det betyder,att punkbuster har bannat mig för att dom tror att jag har fuskat.
jag undrar: När Släpps Bannen!?!?!
den kan väll inte vara hela livet eller?!

Medlem

Fråga på deras sida, du har förmodligen gjort något ingame som var mot reglerna.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

jag har gjort det,men dom säger aldrig något datum dom säger bara nått sånt här: we do not find a issure in error,we will not lift the ban.

men när tusan släpps bannen?

Medlem

Manuellt lagd ban av serveradmin som antagligen inte kommer att släppas alls. Du får köra charmoffensiv eller leta upp en annan server.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

faan!
jag kunde spela på bfg servrana,men sen började don streama till pb,då blev jag bannad där med:'(
men om jag byter ip,köper nått exemplar av bf2,och gör ett nytt account,och formaterar datorn. kommer det att funka då?

Medlem

Alias(s) (6)
(SwE) nicklas1015_
(SwE) nicklas1015
*ERR* nicklas1015
-=CK=- nicklas1015
nicklas1015_
nicklas1015

IP Address(s) (17)
83.227.76.146
83.227.76.150
83.227.76.157
83.227.76.173
83.227.76.180
83.227.76.188
83.227.76.194
83.227.76.199
83.227.76.204
83.227.76.207
83.227.76.210
83.227.76.220
83.227.76.227
83.254.4.30
83.254.6.69
83.254.7.37
83.254.48.20

Så här ser din ban ut hos Pbbans.

källa: http://www.pbbans.com/mbi-viewban-2e6cebea-vb61466.html


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

jag vet,men när släpps bannen? och kommer det funka om jag gör såhär: jag byter ip,köper nått exemplar av bf2,och gör ett nytt account,och formaterar datorn. kommer det att funka då?

Medlem

jag har ingen aning. Och som du ser på din ban så står det att den är Stängd, det vill säga den kommer aldrig släppas. Det är som sagt inte vi på =BfG= som har lagt bannen.

Och jag tror inte det kommer funka köpa nytt spel, för de bannar inte på samma saker som vi gör, utan de bannar på typ nicket och ibland på hårdvaran i din dator, så de kan till exempel banna ditt grafikkort. Nu vet jag inte om de har gjort det i ditt fall, men chansen finns. Jag kan bara föreslå att du snackar med dem på PBbans.com.

Och hur kommer det sig att du har 17 ip-adresser bannade?själv så har jag bara en ipadress. Tror jag ;P


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

jag fattar inte inte heller det,jag har spelat bf2 med nicklas1015 nicket på 3 ställen,kanske jag har någon annan som har hackat mitt account,fasen nu när jag tänker på det,så jag blev inte bannad förens ett halvår sen jag testade hacket:((ångrar det)och det namnet på hacket som står på pbbans,det är inte det som jag använde:O

EDIT: föresten,jag ska få en ny dator inom 1 vecka,så jag kanske kan skippa och installera bf2,tills jag har bytt ip och köpt nytt exemplar,det borde faktist funka!
för att Bredbandsbolaget stödjer faktist ip-byte!

Medlem
Skrivet av daskedennis:

. Det är som sagt inte vi på =BfG= som har lagt bannen.

nej jag vet det nu,men det är dumt att ni har börjat att streama till pb,för nu är jag bannad på era servrar med:(

Medlem

Dumt?!?!

Vet du hur många hackers vi har blivit av med??

Servrarna går bättre än nånsin, de flesta är fulla varje kväll!

Innan vi streamade till pbbans så spenderade vi flera timmar om dagen bara att jaga hackers, vi var ett hackernäste, eftersom varenda jävla hacker i världen kunde komma in på våra servrar. Vi hade ju serverkrasher varje timme. Helt sjukt.

Så det här med att vi har börjat streama till pbbans är bland det bästa vi gjort någonsin!

Sen att det finns folk som är felbannade är beklagligt, men det är inte många som är det. De flesta är där av en anledning.

Och spelar man på mysko servrar får man skylla sig själv.

Och varför i hela friden testade du ett hack?!?! då ligger du ju på listan av en anledning.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

meh,man blir liksom sur när man ser en annan fuska,du då kände jag bara för att göra det själv.det var ett commander hack bara:(

Medlem
Skrivet av totte1015:

meh,man blir liksom sur när man ser en annan fuska,du då kände jag bara för att göra det själv.det var ett commander hack bara:(

Tänk om alla skulle tänka som dig...


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

lol,det är så dålig stil att alla som väl använder fusk hela tiden inte blir bannade,alla som testar fusk får betala för livet!

Medlem
Skrivet av totte1015:

lol,det är så dålig stil att alla som väl använder fusk hela tiden inte blir bannade,alla som testar fusk får betala för livet!

Det är många fuskare som blir bannade.

Att det ska vara så svårt, lär dig av ditt misstag.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

har man väl kommit in på pbbans lista så är chansen jäkligt liten att man kommer ur den.

Själv tycker jag bara det är korkat att prova ett hack.

Det är sjukt många hackers som blir bannad på pbbans.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av totte1015:

lol,det är så dålig stil att alla som väl använder fusk hela tiden inte blir bannade,alla som testar fusk får betala för livet!

Det är många fuskare som blir bannade.

Att det ska vara så svårt, lär dig av ditt misstag.

lärd av mitt misstag blev jag första timmen efter jag var bannad!

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av totte1015:

lol,det är så dålig stil att alla som väl använder fusk hela tiden inte blir bannade,alla som testar fusk får betala för livet!

Det är många fuskare som blir bannade.

Att det ska vara så svårt, lär dig av ditt misstag.

lärd av mitt misstag blev jag första timmen efter jag var bannad!

Så går det om man fuskar, dvs ban. Sen går du in på ett forum och grinar om det?

Vad förväntar du dig? Att folk tycker det skulle vara synd om dig?

Du får köpa ny dator + ny nyckel.

Inaktiv

Visste att du fuskade redan då du tryade för CK

Medlem

fuskade?nej,det var då jag var bannad från halva spelet.

1
Skriv svar