awaiting key code authorization cod 4

Inaktiv
awaiting key code authorization cod 4

Hej alla fzare!

Jag köpte mitt cod4 för en dryga månad sen och allt har funkat perfa tills idag. Jag startade cod och när jag skulle gå in på en server stog det awaiting key code authorization med gul text, jag väntade ett tag och när det hade räknat till tio stog det Error, Server connection timed out

snälla hjälp mig

Mvh// Primolol

Medlem

sannolikt har du fått en uppdatering av din brandvägg och CoD är blockerat nu. Kolla i inställningarna för brandväggen.
Testa med flera olika servrar, är det inte på alla då är det din uppkoppling som är långsam eller också blev servran full medan du anslutade.

Medlem

Sorry, master servran är nere, kommer nog inte upp innan tisdag (Labour Day på måndag i USA) så det e nog därför.

Inaktiv

Jag hade/har samma problem. Det verkar som om MMLazarus har rätt. Det konstiga är dock att alla verkar inte ha detta problem....hmmm? Men många!


signatur

|Q9550@2.83ghz|4GB DDR3@667Mhz|ASUS Striker II Extreme|WD Raptor-X 2*150GB RAID-0|ASUS GTX280|Antec P192|PSU Antec TPQ 1000w|Reserator XT|

Medlem

Finns ett antal masterservrar (tror det är 5) och en är visst uppe än...

Inaktiv

Verkar som om det funkar nu!! Tjohoo!


signatur

|Q9550@2.83ghz|4GB DDR3@667Mhz|ASUS Striker II Extreme|WD Raptor-X 2*150GB RAID-0|ASUS GTX280|Antec P192|PSU Antec TPQ 1000w|Reserator XT|

1
Skriv svar