Bränna cs1.6 med uppdates

Medlem
Bränna cs1.6 med uppdates

Jag köpte cs1.6 idag och vill bränna hela skiten så att jag inte behöver ladda ner det mera från valves servrar:\(formatering och sån skit som gör så att jag kanske måste ladda ner det igen)., Går det överhuvudtaget, och om det går hur gör man(vill gärna ha installer-program:P).

PS. köpte det online.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Ja det är väl bara att du tar hela steammappen med cs och bränner ner.

Medlem
Skrivet av United:

Ja det är väl bara att du tar hela steammappen med cs och bränner ner.

Kommer steam att upptäcka filerna då. Plus att jag vill gärna, som jag skrev innan, ha en typ av installations-program.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Gör så här, höger klicka på spelet i steam listan, där ska det finnas ett alternativ som heter "create backup of gamecontent" eller något sånt. Vad det gör är att den kopierar och komprimerar ditt spel tillsammans med senaste uppdateringen, när du är klar sen kan du välja att bränna av den filen på en CD. sen när du vill installera spelet igen använder du dig av den filen så installeras hela spelet tillsammans med senaste updateringen.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:

Gör så här, höger klicka på spelet i steam listan, där ska det finnas ett alternativ som heter "create backup of gamecontent" eller något sånt. Vad det gör är att den kopierar och komprimerar ditt spel tillsammans med senaste uppdateringen, när du är klar sen kan du välja att bränna av den filen på en CD. sen när du vill installera spelet igen använder du dig av den filen så installeras hela spelet tillsammans med senaste updateringen.

Tack ska se om det funkar.:up:


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Tyvärr så går det inte, filerna ligger på 701MB och mina cdskivor ligger på 700MB...

EDIT: Det råkade gå ändå turligt nog.:)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

tack för tipset, ska bränna RO till skiva nu(köpte över STEAM).

1
Skriv svar