ex_interp problem!

Medlem
ex_interp problem!

Har nu lirat cs ett bra tag och jag har kört på flesta vanliga commandona som max fps 100 osv.

Det har funkat finfint, men tänkte ge mig på att testa ändra ex_interp också... som jag iofs inte hade något att klaga på... men ändrade gjorde jag ändå och nu funkar inget.

Har testat:

ex_interp 0.1
ex_interp 0
ex_interp 0.01

Jag får inte ordning på nått av dessa. Det blir skit. Så nu är frågan, vad står ex_interpen original, innan man ens ändrar nått i console... måste få tillbaka som det var innan, dvs oändrat?

Medlem

ta bara bort din ex_interp-rad i cfgn så tar den original (som jag tror är 0.1? )


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Hittar inte ex_interp i "config.cfg"... några finns med där av de andra commandona men inte alla... vart hittar jag ex_interp?

Medlem

Uhm, har du sin cfg skrivskyddad?
Annars kan du alltid göra som så att du typ kopierar hela din config (all text i den menar jag då). Släng den, starta cs, då skapas en ny originalcfg. Klistra in allt igen. Interpen ska inte vara påverkad då.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Ursäkta min okunnighet i detta nu men varför måste jag kopiera och klistra in allt igen om det ändå skapas en ny originalcfg?

Medlem

För jag tänkte att du hade vissa inställningar du inte vill bli av med.
Men har du inte det så visst, släng skiten bara.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

vet inte vad original är men ex_interp 0 ska ge dig de rätta inställningarna om jag inte har helt fel.

Medlem

Några dagar senare nu ex_interp 0 fuckade upp allt vad aim heter. Resten av siffrorna likadant, inte samma som förut alls.

Jag gör som Budo säger och slänger hela cfgn. Thx för the hjälp...

Inaktiv

ex_interp 0.1 Är regel om man ska tävla,
Har du kollat om du har på ON eller OFF på interp?


signatur

Swedish MMO news site! Updates everyday -> http://mmoart.netai.net/

Medlem

Xtriz, jag vet inte vart du tävlar men ingenstans där jag spelar/spelat har det varit en regeln, och jag har varit runt på de flesta stora saker för oss semieliter.
Hur det är på typ eswg och cpl vet jag inte, men har svårt att tänka mig det va efter som 0.1 är anpassat för tiden då cs kom, då det var mer fördröjning än vad det är nu.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

1
Skriv svar