Inaktiv
eve-online.se

Som sakt så finns nu www.eve-online.se uppe

Inaktiv

Så vad tycker ni om sidan?

alltså www.eve-online.se

Medlem

Torftig, tråkig och inte speciellt mycket som händer...
Verkar mer vara ett forum för S-44 än för Eve spelare.


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Medlem

Det är för lite innehåll, man har ingen anledning att komma tillbaka till sidan. Fler besöker FZ forum.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Ni borde vara snabbare med nyheterna, kanske översätta nyheterna på eve-online.com till svenska och publicera dem på eran sida. Kanske lägga upp lite saker från E3 osv. Det händer som sagt inte mycket. Inte mycket alls.


signatur

Niet.

Medlem

sluta klaga, skapa en egen sida och få den i drift om du tror att det e så lätt...

eve-online.se e cool


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Han undrade iofs vad folk tyckte.
Är en bra idé att samla alla eve spelare under samma tak. Värsta är bara när man spelar för konkurerande corps/alliances. Kan bli så småsinnigt. Säger inte att det är så, men det kan bli. Sett det hända med andra forum som är inriktade på ett spel.

Inaktiv
Skrivet av Laxen:

sluta klaga, skapa en egen sida och få den i drift om du tror att det e så lätt...

eve-online.se e cool

Haha gissar att du är med i S-44?

Känns verkligen som klubben för inbördes. Tona ned S-44:as dominans så skrämmer ni nog inte bort folk. Eller sluta hymla och gör sidan till en mötesplats för S-44.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

jaha, så man får inte klaga nu?
Verkar som en god idé, men verkar inte vara så himla stort (än)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

1
Skriv svar