Medlem
Skriv av dig!

Återupptar denna tråd igen, där man kan skriva vad som hänt under dagen, såvida det är något intressant förstås

Igår t.ex. köpte jag min första brutix Tränar upp för att kunna använda tech2 repper nu. Fan vilken skillnad det är mot min thorax

Medlem

jag var på autopilot mellan ebtesham och jita... flög AFK och kollade på EvE film under tiden. Tabbade in mellan 2 filmer och ville döda något så jag flög till ett roidbälte och dödade 2st 75k rats, åkte upp och lootade de 3st cans som låg där. Ratcans innehöll bara ammo, var dock aningen nyfiken på den 3dje som låg där. Den innehöll 2st stripminers.

Medlem

mm, nya skepp kan man aldrig få nog av =D

gha kör så lite nu, sitter och väntar på tills mina skills ska bli klara så segt!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Samma här sitter och väntar 16 timmar tills min sista lerningskill är klar dit jag vill ha den Sedan blir det att träna mot ngn form av BS.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Inaktiv

Har varit ute och jagat lite npc i Stain idag, blir nog mer npc jakt ikväll


signatur

[size="16"]"Aut vincere, aut mori"[/size]

Medlem

Jadu.. lite lv4 och ett par lv3 missions men sedan är det equipment hunt i ett par regioner.. :-\
Allt för liite bättre stats på prylarna


signatur

Being sober on a bus is, like, totally different than being drunk on a bus.
-Ozzy Osbourne

Medlem

Spenderade förmiddagen med att organisera inför vår flytt till 0.0, delade ut fraktuppgifter till våra haulers. Sen hämtade jag en corpmembers mineraler in Beke. Sen var det DT

Medlem

Satt i recruitment-kanalen och försökte få tag på vettiga rekryter, men det gick bet.

Samtidigt har jag fraktat BPO:s 77 jumps åt corpet. Tur att BPO:s tar upp så lite utrymme, och att en shuttle fungerar för det, annars hade jag blivit tokig.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Woohooo! Min första PVP-upplevelse! Det var nån mupp från Red Alliance som snodde min can när jag minade in ett 0.7 system. Vafan, tänker jag. Hämtade min brutix och en corp-polare men då blinkade han inte längre. Blev helsne, så vi provocerade honom tills han attackerade(!!!) min polare. Click click boom. 3x20km scrams plus två webbers höll skiten still medans jag och mina tre kompisar tvingade hans omen (cruiser) att värpa ett ägg. Droppade lite T2-godis, som jag fick

Medlem

Sitter och väntar att corpen ska räkna in hur mycket 0.0 miningen gav, sen ger vi väl oss iväg till nästa bälte


signatur

www.anrop.se - Anrop - Sveriges community för virtuella soldater

Medlem
Skrivet av RPGprayer:

Sitter och väntar att corpen ska räkna in hur mycket 0.0 miningen gav, sen ger vi väl oss iväg till nästa bälte

Hur går det, är ni fortfarande i krig? Du är skyldig mig 10 millar eller nåt! Eller har jag fått dem?

Medlem

Ähm, betalat tillbaka ;P Nä, men seriöst, det är väl runt åtta mille eller så.


signatur

www.anrop.se - Anrop - Sveriges community för virtuella soldater

Medlem

Jag köpte en scorpion + fitting för 70m sen dödade jag en geddon. :evil:

Medlem

Truth of Eve

nuff said!


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Inaktiv
Skrivet av RedEyeJoe:

Truth of Eve

nuff said!

Så jäkla underbar film snutt... 8)


signatur

[size="16"]"Aut vincere, aut mori"[/size]

Medlem

haha faaan vad bra den var :DDDD


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Skit med servern dog och jag har mina T2 drones ute, hoppas att dom överlever för det är lite väl långt att till empire för att köpa nya.


signatur

[size="16"]"Aut vincere, aut mori"[/size]

Medlem

iceman: då borde du ta och titta på thekiller8 andra filmer som han gjort

http://www.student.ru.nl/martindevillers/tk8_outgame.html

Medlem

grymt bra filmer! tackar som fasen =), helt underbara


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jahapp, inte fan kunde man hålla sig borta :/
började på en ny gubbe idag.. känns ju lite torftig att ha en 300ksp gubbe efter haft en 20mil sp gubbe, 2bil och glida runt med Sniggerdly :/

jaja.. bara hoppas IceMan sponsrar mig med cash till learningbooks nu
*ingen press*
*lovar*


signatur

I got a rocket in my pocket.

Inaktiv

Hehe det suger att börja med en ny char, jag började med en ny men la ner det.


signatur

[size="16"]"Aut vincere, aut mori"[/size]

Medlem
Skrivet av Video_Mode:

Jahapp, inte fan kunde man hålla sig borta :/
började på en ny gubbe idag.. känns ju lite torftig att ha en 300ksp gubbe efter haft en 20mil sp gubbe, 2bil och glida runt med Sniggerdly :/

jaja.. bara hoppas IceMan sponsrar mig med cash till learningbooks nu
*ingen press*
*lovar*

hu!? men vad har du gjort med din andra gubbe då?

klart du får isk


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Hmm, om vi säger så här.. låg efter en månad med hyran och det fanns en chans att snabbt få ihop hyr pengarna genom att sälja.. visst det suger.. men hellre sälja Min Barock än att hamna hos kronofogden

Aja IceMan min nya Gubbe heter Tom Honk, slänger iväg ett eve-mail till dig så fort jag kan logga in. Ska ju helt klart offra första månaden för att få till Adv learning skills lvl 4 .. sen blir det Amarr specialization och pirata eller så försöker jag hoppa in i nån alliance och leka fleetbattles \o/

eller om du kan fixa så jag får tugga några härliga 0.0 mineraler eller nått direkt?


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

ush, trist

kk, väntar på mail
W-I-N har allt du behöver, men då blire inget pirat för dig


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Ähh! Pirat som är bland det roligaste som finns!


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

inte för de som utsäts /me livrädd för pirater


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Pirat är sjukt skoj, när man dock ligger i 0.0 och snubben du just dödade kallade på sina 6st Assault friggatte polare som låg ett system bort är man inte så kaxig längre

Inaktiv

Mycket roligare att få betalt för att slåss


signatur

[size="16"]"Aut vincere, aut mori"[/size]

Medlem
Skrivet av ionass:

Pirat är sjukt skoj, när man dock ligger i 0.0 och snubben du just dödade kallade på sina 6st Assault friggatte polare som låg ett system bort är man inte så kaxig längre

Därför hänger man inte kvar som ett fån vid samma plats man gjorde sin kill.

Take all ye can! Give nothin' back! Yarr!


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av ionass:

Pirat är sjukt skoj, när man dock ligger i 0.0 och snubben du just dödade kallade på sina 6st Assault friggatte polare som låg ett system bort är man inte så kaxig längre

Skulle inte precis kalla dig en pirat om du lullar runt i 0.0...


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Skriv svar