Maxa Advanced lerning skills?

Inaktiv
Maxa Advanced lerning skills?

Vad tycker ni är det värt att gå från lvl 4 till 5 på advanced lerning skills?

Hörde för ett bra tagsedan att någon skrev att det krävde att man faktiskt skulle spela i mer än 3 år för att tjäna in det.

Tycker ni det är värt det?

Och har ni lvl 5 på dem?

Jag har lvl 5 på alla vanliga lerning skills och lvl 4 på alla advanced utom den för charisma, där har jag inte äns skillen


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

Håll dig kvar på lv4, räcker gott och väl.
Och ja, 3 år är typ den tid man får träna för att tjäna på lv5.

Jot
Medlem
Skrivet av Matelm:

Vad tycker ni är det värt att gå från lvl 4 till 5 på advanced lerning skills?

Hörde för ett bra tagsedan att någon skrev att det krävde att man faktiskt skulle spela i mer än 3 år för att tjäna in det.

Tycker ni det är värt det?

Och har ni lvl 5 på dem?

Jag har lvl 5 på alla vanliga lerning skills och lvl 4 på alla advanced utom den för charisma, där har jag inte äns skillen

Eftersom det kommer nya skills hela tiden så är det där lite.. ja.. man kan tvista om det ... kan ju också vara så att det behövs lvl5 för att träna en ny skill... . men, fryser man skilltreet så visst, då är det kanske lite knasigt att träna ända upp till lvl5 . .. jag har inte ens dom


signatur

ejot på irc.. fråga mig inte om e:et :)

Medlem

hmm 3år nästan så det inte är värt det även om man spelar på sikt, men å andra sidan LV5 på allt är status ^^


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Advanced learning skills räcker med att träna til lvl4 tycker jag.. Det finns så många andra skills man vill ha på lvl5


signatur

[size="16"]"Aut vincere, aut mori"[/size]

Medlem

Ja, jag tror man, sett till det stora hela, tjänar på att stanna på 4, och istället köpa några +3 implants.

Medlem

allt över 20 i attribut är inte speciellt nödvändigt.
har 27 i Memory och jag ser inte att träningstiden blev speciellt kortare efter att jag kommit upp i 20-21 i den skillen.


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Inaktiv

Låt säga att du köper +3 (och uppåt) implants före och sen börjar träna mot lvl 5 så kortar du ju ner träningstiden ordentligt och då kanske det är mer värt ...

Jag "råkade" träna upp 2 adv learn skills när jag böjade spela innan jag fattade att det inte var värt det.

1
Skriv svar