Av registrera spel på steam

Inaktiv
Av registrera spel på steam

Ja, man vill gärna byta konto på steam men man vill ju inte heller förlora alla spel som man har reggat där, eller är det bara att skapa ett konto och regga om spelen?

Eller kan man av regga?


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Medlem

nej, varför vill du byta konto?


signatur

I'm the best around...

Medlem

Det går inte att avregga eller flytta spel till ett annat konto. Har du registrerat dom till ett konto så har du. Om jag minns rätt dvs, kolla lite på www.steampowered.com

Inaktiv

Det namnet man använder är välldig gamalt. Var runt 11år när det släpptes tror jag. och de namnen man använde då kan vara lite roliga.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Medlem

Men alltså.. byt namn du använder när du lirar bara?
SteamID |= ingame name

Inaktiv

jaja ingame namnet är ju en självklarhet, men frågan är bara ifall man kan byta inloggnings namnet ?


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Medlem
Skrivet av Pascal:

jaja ingame namnet är ju en självklarhet, men frågan är bara ifall man kan byta inloggnings namnet ?

Du menar e-mail adressen du loggar in med? Tror inte du kan ändra det nej. Sen kan du väl inte ha varit 11år när du registrerade ditt steamkonto? Eller vad menar du?


signatur

<3

Inaktiv
Skrivet av urken:
Skrivet av Pascal:

jaja ingame namnet är ju en självklarhet, men frågan är bara ifall man kan byta inloggnings namnet ?

Du menar e-mail adressen du loggar in med? Tror inte du kan ändra det nej. Sen kan du väl inte ha varit 11år när du registrerade ditt steamkonto? Eller vad menar du?

Kanske inte men det var ett bra tag sedan steam kom och jag försöker organisera alla användarnamn man har, det är en uppsjö av dem.

Ok ifall man inte kan göra det så kan man inte, lite trist dock...


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

1
Skriv svar