Team Fortress 2 klan?

Medlem
Team Fortress 2 klan?

Sugen på klanspel?

Unalleviated Suffering söker dig
över 18 med mycket tid och
som vill spela i en bra klan.

[http://www.u-suffering.com]

besök gärna vår kanal #unsu på Qnet.
och snacka med mig Bobbey.

Eller sista utväg maila [mailto:bobbey@bobbeylicious.com]

Medlem

Över 18 och intresserad, men har INTE mycket tid över =D några timmar per kväll.
(har en son på 4månder)

Iofs har jag skrapat iohp över 15h speltid på dom 2första dagarna och äger som demoman, men men.

Om nån annan klan som kanske är lite mer layback men ändå seriös. Säg då till Vill leka klan snarast.


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

Hehe mjo vore fan skoj. Tyvärr är Vista och Creative inte vänner så mikrofonen funkar inte som den ska... Lirar mest scout och soldier.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Lite struligt i Vista fick min att funka till slut,
och då har jag fatal1ty

Så mycket tid behövs inte till en början
men siktar ju på att bli bland de bättre klanerna
så vi lär spela ett par timmar varje kväll minst som sagt.

Inaktiv

Hur fick du den att fungera då? Kanske är samma fel som för mig?
Kan få ut ljud, men oftast så låter det som det hackar eller nått... Hooka lite tips på hur du gjorde för att fixa, tack!


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Tror jag plockade bort boosten, den är helt knäpp i Vista
gör att det bara sprakar och brusar.

Hackar.. hmm hade en polare med det problemet
ska höra med honom.

Inaktiv

Fint! Vore så nice att kunna använda miken... I värsta fall plockar jag ut kortet...

Hyggligt om du orkade skriva här så snart du frågat din polare.

Edit:
Disable:ade X-Fi-kortet för att kunna använda mikrofonen... Den fungerar utmärkt... Däremot är ljudet som kommer ur lurarna nu så otroligt cp att det inte är sant haha. Soft att man får välja att antingen höra eller göra ljud :)... Ljudet är rejält störigt och går inte att ens ha lurarna på i lägsta volym... Jävla skit.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

1
Skriv svar