Day of Defeat 1.0 Bortglömt?

Medlem
Day of Defeat 1.0 Bortglömt?

Bara jag som älskade DoD när det först kom ut? Ingen reykyl, KAR var helt överdriven. Botarna hade úber aim osv osv... Men mest av allt saknar man banan "HILL" En stor backe med en fästing som Allies skulle inta, Är nog seriöst den roligaste DoD banan jag någonsin spelat, Dom tog bort den i 1,3 eller nått...

Medlem

syftar du på version 1.0 eller beta 1.0? För jag lirade på gamla beta 1,3-tiden och då fanns hill med, den fanns även med som någon bana på beta 2-tiden, men fasades bort under beta 3 och finns nog i någon variant till DoD:S skulle jag tro.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

m1
Medlem

Har bara spelat DoD vid enstaka tillfällen med några kompisar, och hill är faktiskt den enda kartan jag minns. Riktig prickskyttebana

Inaktiv

Saknar verkligen den tiden.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Inaktiv

Spelar själv Dod dock ej Source utan 1.3, och banan Hill som ni nämnde dyker då upp lite nu och då på servrarna iallfall.
Och förstår inte alls poängen med att spela Dod utan rekyl på vapnen.Rekylen förhöjer ju bara spelkänslan.8)

Inaktiv

Jag e en noob som började spela 2k-2k1 och Zaphod och andra banor jag glömt namnen på borde jag bli tårögd när jag tänker på, slår vilket nyare fps hur lätt som helst ju även om Zpahod oftast var jobbig, inte kan man glömma något sådant storslaget, känslan i DoD:S kan verkligen inte mäta sig med DoDs.

Medlem

Fattar inte varför dom tog bort Hill. Och varför segar dom med att göra banor till DoD:S? Saknar Caen och Sturm!

Medlem
Skrivet av Reaction:

Fattar inte varför dom tog bort Hill. Och varför segar dom med att göra banor till DoD:S? Saknar Caen och Sturm!

De har fullt upp med andra titlar för tillfället iaf, verkar lite som om de gett upp DoD:S för tillfället iaf


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Går det att lira beta 1.3 över nätet fortfarande? Då ska jag fasiken tanka det och source kan dra åt fanders! Day of Defeat beta 1.3 var det första och enskila spelet som fick mig att börja lira online.

Edit: hmm det är nog beta 3.1 jag tänker på...


signatur

<3

Inaktiv
Skrivet av Reaction:

Fattar inte varför dom tog bort Hill. Och varför segar dom med att göra banor till DoD:S? Saknar Caen och Sturm!

Visst finns Caen och Sturm till 1.3 om det är den versionen du menar?!:O

1
Skriv svar