Jee
Medlem
Köpa Quake

Vet någon vart man kan köpa Quake? Kan inte hitta det någonstans.


signatur

Eller inte?

Medlem

Tror det blir svårt dessvärre. Kanske ebay har, eller ID Softwares onlinetjänst men då får man nog det bara i elektroniskt format så att säga. Quake är en bristvara, vilket är surt.


signatur
nj
Medlem

Quake Ultimate-paketet är nog det närmsta Quake du kan komma. Annars så får du nog leta det begagnat på etx Blocket eller Tradera, eller i någon GAME, EB Games eller annan spelbutik som handlar med begagnade spel.

Jee
Medlem

Det kanske kan vara något. Har iofs redan Q3 men kan vara kul med både Q1 och Q2.


signatur

Eller inte?

Medlem

Kostar ju liksom knappt inget....och vill man lira Q3 mot barnen passar World of Padman banorna så jääääääkla bra!!!
Assnygga oblodiga (vattenballonger, paintguns mm...) banor.

REKOMMENDERAS!!!


signatur

"nothing is always worth somthing too...."

Medlem

signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem

Jag var och handlade Ultimate Quake idag på Webhallen. Det är det ända stället som fortfarande kan få tag på spelet. Rekomenderas starkt. Du kan beställa via postorder också om du vill.


signatur

Gaming is a lifestyle!

Medlem

Ladda då ned PADMAN till quake 3 så får du skratta lite....

Gå in på PADWORLD eller va det nu hette...ENTE heter uppfinnaren....
Garanterat oblodigt och jääävligt uppskatta härhemma....


signatur

"nothing is always worth somthing too...."

Medlem

Den sidan känns ju inte så väldigt laglig dock?


signatur
Medlem
Skrivet av FilureN:

"The game you are purchasing will be delivered to you via electronic download. There WILL NOT be a hard copy of the game sent to you. Because of this, we STRONGLY recommend backing up the file after you download it.

This download is PC ONLY! Mac and LINUX versions are NOT currently available!
"

Medlem

Quake finns numera på Steam.


signatur
Medlem

Jag tycker att du skyndsamt medelst stor hast anförskaffar en korrekt och laglig version av Quake. Senast jag anförtrodde mig åt John Carmack hade jag starka synpunkter på spelets fortsatta levnad samt distribution. Jag tror det gav effekt.


signatur

Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.

Medlem

Att inte köpa spelen du spelar är otroligt dåligt för din karma, min yogamästare har förbjudit mig att ladda hem.


signatur

Livet är som en loppis, du kan hitta fynd i varje hörn!

Medlem

Alltså, vad är ni för ena figurer egentligen? Syftar på Sarge och Serge.

nj
Medlem
Skrivet av jingai:

Alltså, vad är ni för ena figurer egentligen? Syftar på Sarge och Serge.

De hade tidigare idag statusen FZ Crew och inte Medlem som det står nu så antagligen något hemskt påhitt från någon på FZ som passar på att leva rövare i forumet och bryta mot de egna forumreglerna (§3.1, §3.2, §3.5, §3.6 och §3.4 om man så vill)...

1
Skriv svar