Kommer inte ut ur hållan utan att jag dör!?!?

Medlem
Kommer inte ut ur hållan utan att jag dör!?!?

Jag har gått ner i en gråtta helt enkelt för att slakta och skaffa saker som jag kan sälja sen, men det är så att jag kan inte komma ut från grottan utan att jag dör efter en stund för livet sjunker hela tiden och det ryker från mig med. vad ska jag göra???:<


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

DU har blivit vampyr. detta händer om du slås med vampyrer o inte kollar dig om du blivit infekterad. om du sover efter att bli "sjuk" så blir d ú vampyr. sov du i grottan?

Medlem

Hur ska jag kunna sova där om det inte finns någon madras?? eller finns det de?


signatur

Snusar till varje pris!

JB
Medlem

Lol, jag läste topic, och första raderna i tråden utan att veta att det var Elder Scrolls det handlade om!

Medlem

Jag så att det var sun damage jag hade fått, jag fick vänta tills det blev natt och sen så sprang jag in till imperal city och sov på et hotel rum, men när jag hade gjort det så gick jag ut med jag blev bara ännu mer skadad av ljuset/solen, så jag gick och sov i flera dagar sen när jag skulle ner och snacka med han som jag hyrt rumet av så sa han bara, No, No! get away from me!! vad ska jag nu göra??


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Du får vänta tills solen gått ner, bryta dig in i ett hus och suga blod, då kan du vistas utomhus. Vanlig uteliggare går också bra. Sen om du inte vill vara vampyr (gissar att du inte vill det) så finns det en quest för ett cure, prata med dom i templet eller Lucien (?) hos Dark Brotherhood om du vill starta questen.

1
Skriv svar