När kan man köpa ebony arrows?

Inaktiv
När kan man köpa ebony arrows?

Undrar vid vilken Lv ,man kan köpa ebony arrows i affärerna. Är på Lv 38 och det högsta dom har är Elven arrows, sen Lv 30

Medlem

Fanns det inte en exakt samma tråd för inte så länge sedan?

Medlem

Jo, kommer ihåg att jag svara på samma fråga förr...

Edit: man ska kunna köpa ebony arrows mycket tidigare än lv37.


signatur

<3

Inaktiv

Tycker mig ha läst nånstans att just ebony arrows inte går att köpa i affärer? Har noll koll själv efs jag inte använder pilbåge.

Vore jag archer så skulle jag helt klart inrikta mig på att göra The Collector uppdraget. Om jag så säger.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Medlem

Collector uppdraget? vart är det måntro dålå? :o.

Inaktiv

Collector uppdraget. Om du hittar en sällsynt ayliend artifact och säljer den i en affär så blir du kontaktad av en rik snubbes betjänt och får i uppdrag och samla ihop typ 10 likadana statyer. Om man är en riktig dungeon-freak så har har hittat dom förr eller senare.

Inaktiv

[Spoiler-varning!:]

Och nästan framförallt så får man ett skönt sidouppdrag vars slut är bland de mest underhållande i spelet tycker jag. Och under det stöter man på en archer som har samlat på sig typ ALLA pilar som finns i Cyrodiil. Läste på ett annat forum att en snubbe började gråta av lycka.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Inaktiv

Vart hittar man såna artifacts då? Jag har aldrig hittat nån och jag springer runt som en tok i dungeons osv


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv

Dom hittar du i Ayelind-ruinerna.

Medlem

Aah, fått collector uppdraget, men inte hittat några fler Ayelind artifakt. Hur ser deras "logga" ut? o_Ô. Ser ut som alv ruinerna på kompassen? eller..? o_Ô.

Medlem

Ayelind är alv-ruinerna. men de finns inte i alla. De är rare
www.gamefaq.com - Kolla in en guide där. Finns en speciell för de där ayelindstatyetterna.

Inaktiv

Får man inte t.o.m. Ayleyd-ruinerna ifråga markerade på kartan om man bara frågar Umbacano?


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Medlem

lvl 15 samtidigt som elven
Edit: det var lvl 16.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar