Medlem
360 Vs PC

Satt och pillade lite i mod-tråden, och kom att tänka på alla goa mods som 360-folket missar.

Äger du Oblivion till PC eller Xbox 360?

Medlem

Jag har det till 360, men det är pga att jag inte har någon spelduglig dator längre.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Till pc :).


signatur

<3

Inaktiv

Pc


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Pc. så man kan njuta av modsen (hehe i och för sig så äger jag ingen 360 heller )

Inaktiv

Som Zhane ovan. Fast det gör sig säkert ganska bra på en 42" Plasma HDTV kan jag tänka mig.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Flakmonkey

Har det till 360... Dels för att jag inte har en tillräckligt bra PC för att kunna lira det med snygg grafik men en precis lika stor anledning är att jag hellre vill sitta och lira det i tv-soffan eller liggandes i sängen med en trådlös handkontroll... mysigare helt enkelt ^^

Medlem

Vet att det finns minst två till i forumet som kör med 360-versionen.

Håller med vad nosnos säger, PCn är inte direkt mysig.

Medlem

Till både och men spelar det bara på 360'n!:)

Inaktiv

Ska jag skaffa det till pc lr 360 till julen?Vad tycker ni?

Medlem

Det är väl ditt val. Har du en vass PC så får du ju måååånga snygga mods på köpet. Och köper du 360 kan du mysa i soffan. Men du har ingen consoll om nått inte riktigt går som planerat (om du stöter på nån bugg, eller om du råkar döda nån som du inte ska, och inte orkar loada, då är det skönt med en consoll som man kan ta ner och skriva resurrect i 8) )

Inaktiv

Om du bara ska skaffa en version och har en juste PC så röstar jag helt klart på PC-versionen pga alla mods. Men är du rik så röstar jag på båda versionerna.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Inaktiv

Har testat Xbox versionen men föredrar PC, modsen är helt enkelt för bra för att gå miste om.

PC versionen är att föredra om ens burk klarar av det, min gjorde det inte, så det vart en box med oblivion och några sköna soffslappar spel för uppgraderingspengarna.

Blir att köra igenom Oblivion till PC när jag uppgraderat burken iom Crysis realese.

Då kan man äntligen njuta av moddarna


signatur

Jobbdatorn och dess tillhörande uppkoppling tycker inte så mycket om nya FZ ; /

Inaktiv

Ska du köpa det till pc också?


signatur

/J.

Inaktiv

Har det till pc. på grund av modsen:)

Medlem

"Tänker köpa till PSP istället"
Woh woh, wait a second! Har jag missat något här eller är jag helt tappad bakom en vagn?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Köpte Collectors Boxen till PC vid release mest för att jag är ett TES-fan och anser att spelen är bäst på PC, sen för att jag ville kunna använda alla moddar.

Jag skulle föreslå att du skaffar det på PC, grafiken är bättre ifall din dator är kraftig nog, känslan i spelet över lag blir bättre med tangentbord/mus och du har tillgång till modd-scenen som lyfter spelet till nya nivåer.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Har det till 360... Dels för att jag inte har en tillräckligt bra PC för att kunna lira det med snygg grafik men en precis lika stor anledning är att jag hellre vill sitta och lira det i tv-soffan eller liggandes i sängen med en trådlös handkontroll... mysigare helt enkelt ^^

går att göra på pc också om man är lite finurlig

själv har jag det på pc men jag kan inte påstå att jag spelat speciellt mycket intresset svalande efter ett tag och jag vet inte om nå spec bra moddar som förbättrar spelet direkt. kanske tar upp nångång igen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

pc tack, för att me like mods <33


signatur

Remember remember the fifth of November

Inaktiv

fem ord räcker xbox knäcker:P

Medlem

GAM skulle vara roligt att veta varför också Har aldrig testat på X360 så är rätt intresserad av vilka fördelar som finns med det.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Inga. Som en handikappad PC-version utan moddar.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Har alltid varit partiskt mot PC pga den ställbara grafiken, modmöjligheter och kontrollerna i allmänhet.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Spelet känns skitfult till 360!!


signatur

B lup

Medlem

Tror mycket beror på vilken TV man har vad det gäller x360's grafik.

Sitter man på en 42" med full HD eller liknande så tycker jag personligen att det är riktigt snyggt.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

båda, fast då PC äger 360 versionen

Medlem

Har Collectors Edition till PC samt Knights of thhe Nine och Shivering Isles.
Får Game of the Year edition imån på xbox360.

Medlem

Man kan aldrig ha för mycket Elder Scrolls! Ninotramp har just bevisat det.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Ska snart köpa det till 360:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

123
Skriv svar