Fråga angående klasser

Medlem
Fråga angående klasser

Ja så har man köpt warhammer efter 3 år spelat wow och undrar om det finns nån klass som är så lik Rogue som möjligt..några tips

Medlem
Skrivet av Pojii:

Ja så har man köpt warhammer efter 3 år spelat wow och undrar om det finns nån klass som är så lyck Rogue som möjligt..några tips

En witch hunter kan ju både cloaka och göra massiv dps så kanske är det den rätta klassen för dig?

Medlem

Men hur balancerad är klasserna??..så att jag inte är nån nerfat class som får stryk av alla

Medlem

tycker alla har sina fördelar o nackdelar men 1vs1 mot en duktig spelare i samma level så gäller det att välja sina mål som witch hunter mot en tank kan vara ganska surt typ.

men i rvs är så har jag upptäckt att folk gillar att köra höglvls mot låglvs ingen balans what so ever imo


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

tycker alla har sina fördelar o nackdelar men 1vs1 mot en duktig spelare i samma level så gäller det att välja sina mål som witch hunter mot en tank kan vara ganska surt typ.

men i rvs är så har jag upptäckt att folk gillar att köra höglvls mot låglvs ingen balans what so ever imo

Fast det blir nog stor skillnad senare i spelet, dessutom så blir man som lägre lvl "bolstered"(stavning?) till en "mellanlevel" om man själv är väldigt låg.

Ja, närmast Rogue i WoW är Witch Hunter(order) eller Witch Elf(destruction). Tål inte så mycket men gör väldigt bra med skada.

Medlem

visst blir man boostad men hjälper inte så mycket mot extrema fall men med bra teamwork så löser man det ju men i pub så är man ju räkmacka om man inte har en grupp som man spelar bra med.

o man kan lita på att en lvl 10 nisse går mot folk som är låglvl först givetvis,

Ot
tjatat mig förgäves att folk ska kolla ryggen eftersom man kan flank folk i spelet o folk stirrar sig blinda rakt fram aja .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

visst blir man boostad men hjälper inte så mycket mot extrema fall men med bra teamwork så löser man det ju men i pub så är man ju räkmacka om man inte har en grupp som man spelar bra med.

o man kan lita på att en lvl 10 nisse går mot folk som är låglvl först givetvis,

Ot
tjatat mig förgäves att folk ska kolla ryggen eftersom man kan flank folk i spelet o folk stirrar sig blinda rakt fram aja .

Japp visst är det så att man siktar in sig på lowlvls(om det inte är tanks då) eller healers. Ja, och Warhammer är ju baserat kring teamplay mm. Roligast blir det nog en bra warband grupp!

Medlem
Skrivet av liath:
Skrivet av Notumforce:

tycker alla har sina fördelar o nackdelar men 1vs1 mot en duktig spelare i samma level så gäller det att välja sina mål som witch hunter mot en tank kan vara ganska surt typ.

men i rvs är så har jag upptäckt att folk gillar att köra höglvls mot låglvs ingen balans what so ever imo

Fast det blir nog stor skillnad senare i spelet, dessutom så blir man som lägre lvl "bolstered"(stavning?) till en "mellanlevel" om man själv är väldigt låg.

Ja, närmast Rogue i WoW är Witch Hunter(order) eller Witch Elf(destruction). Tål inte så mycket men gör väldigt bra med skada.

Ok kan dom lära sig stealth då?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem
Skrivet av Silenz:
Skrivet av liath:
Skrivet av Notumforce:

tycker alla har sina fördelar o nackdelar men 1vs1 mot en duktig spelare i samma level så gäller det att välja sina mål som witch hunter mot en tank kan vara ganska surt typ.

men i rvs är så har jag upptäckt att folk gillar att köra höglvls mot låglvs ingen balans what so ever imo

Fast det blir nog stor skillnad senare i spelet, dessutom så blir man som lägre lvl "bolstered"(stavning?) till en "mellanlevel" om man själv är väldigt låg.

Ja, närmast Rogue i WoW är Witch Hunter(order) eller Witch Elf(destruction). Tål inte så mycket men gör väldigt bra med skada.

Ok kan dom lära sig stealth då?

WaR har inga stealth klasser överhuvudtaget. Däremot har WE och WH något som i närmast kan likna stealth, typ "less likely to see/notice you". Det är dock 1min? cd på denna och varar i 30 sec. När du väl är cloaked kan du utföra vissa special attacker. Ingen Rogue stealth men det närmaste du kommer i WaR.

1
Skriv svar