Bara jag som tycker att 6.0 går mycket långsammare?

Ish
Medlem
Bara jag som tycker att 6.0 går mycket långsammare?

Tycker att 6.0 av FZ's laddar bra mycket långsammare?
Nu sitter jag på 2Mbit, så kanske är det bilderna som gör det? Tycker allt går bra mycket långsammare, men just huvudsidan och forumet tar en jävla tid att ladda för mig.
Lätt en tio sekunder innan allt laddat så pass att man kan börja navigera.

:evil:


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Skägg.
10 Chambers

I samband med flytten går databaserna väldigt tungt, det borde bli bättre under dagen!


signatur
Medlem

japp laddar mycket mycket långsammer + att jag tycker looken är alldeles för kludrig. För mycket så kallad flash och bling blir bara jobbigt och titta på.

Medlem

Instämmer... och jag undrar, var har artikelkommentarerna tagit vägen?

Redaktör

Allt som har med forum och kommentarer att göra håller på att konverteras. Det tar ett tag till innan det är klart, innan dess kan det strula en del. Jag vet inte när det är färdigt, förhoppningsvis tar det inte så våldsamt lång tid.


signatur
Medlem

Gryyymt segt det går!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Vid lunch-tid sa ni igår att ni trodde att det skulle vara klart. Jag vet inte med er men jag har ätit min lunch (Billys ) nu, t.o.m. kvällsmat har jag ätit. Segt är det ändå, har ni inte ens någon ca. tid?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Redaktör

Vi trodde det skulle vara klart i går kväll, men konverteringen har stökat en del under natten. Jag kan fortfarande inte ge nån exakt tid, men det tyngsta jobbet ska vara avklarat och det låter som att saker och ting kommer flyta på bättre inom kort.


signatur
Antikvitet

Can. You. Feel. The. Speed?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Mycket bättre nu! Och nu har jag hittat kommentarfältet oxå

Medlem
Skrivet av John:

Can. You. Feel. The. Speed?

Ehmm.. Nope? The speed is long gone. Almost in vacuum now!

Seriöst, äckligt seg är den nya designen. Ni måste ta o optimera bättre!

Antikvitet
Skrivet av MarMan Hollow:
Skrivet av John:

Can. You. Feel. The. Speed?

Ehmm.. Nope? The speed is long gone. Almost in vacuum now!

Seriöst, äckligt seg är den nya designen. Ni måste ta o optimera bättre!

Precis innan jag skrev det inlägget tryckte vi ut pluggen som gjorde att trådar laddades på 30+ sekunder, till skillnad från nu när det tar 1-3s. Om du inte känner skillnaden har du inte känt efter ordentligt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

I got it... I got it... I got it....... I dont got it.

Nää, tycker det går segt fortfarande, men bättre än tidigare.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av MarMan Hollow:
Skrivet av John:

Can. You. Feel. The. Speed?

Ehmm.. Nope? The speed is long gone. Almost in vacuum now!

Seriöst, äckligt seg är den nya designen. Ni måste ta o optimera bättre!

Precis innan jag skrev det inlägget tryckte vi ut pluggen som gjorde att trådar laddades på 30+ sekunder, till skillnad från nu när det tar 1-3s. Om du inte känner skillnaden har du inte känt efter ordentligt.

Ok ok då. Forumet ska jag inte klaga på så mycket nu, verkar flyta på Nästan som det ska! Bra!

men själva front sidan, och den nya designen där. Den är fin och sådär modern som det nu skall vara.
Men jag har förvisso ingen toppdator, och det känner jag inte att man ska ha om man vill att sidan ska ladda/fungera snabbare än Aftonbladet?!

Ni har alltid haft en schysst, sammanhållen och snabb sida. Denna uppdatering gjorde sidan seeeg, rätt plåttrig men iaf rätt snygg!

hmmm

Frilansare

Det kommer att gå snabbare. De senaste dagarna har vi haft en stor take over-annons som har saktat ner allt ordentligt.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Det kommer att gå snabbare. De senaste dagarna har vi haft en stor take over-annons som har saktat ner allt ordentligt.

Ok, jag gissade lite på det med. Jäkla M Night, förstör tom spelsidor gör han

Medlem

Fortfarande långsamt här. Hoppas att det blir bättre snart.

Medlem

Nu går det långsamt igen?

Medlem

Numera går det så långsamt att jag läser på andra sidor medan jag väntar på att trådarna skall ladda klart.
Vet inte om jag bara har otur och landa mitt i något varje gång, men inte går det ofrtare än gamla versionen.

Medlem

"snipp"

...och tydligen så långsamt att jag för första gången på hundra år lyckas dubbelposta.

Btw. Jag har "inte behörighet att radera" mitt tidigare inlägg och jag skulle vara lugn ty; "det var bara ett felmeddelande"

Skägg.
10 Chambers

Nu borde ni märka en betydlig skillnad, mäster John har optimeringshärjat!


signatur
1
Skriv svar