Kolla in Wolfensteins introfilm

Robot
Inaktiv
Kolla in Wolfensteins introfilm

Grymt intro!

Medlem

ja jo jätte mysigt så ge mig ett demo eller något eller mer info om spelet som släpps om 1 månad bara massa skit videos jag hörde något om att det ska vara en riktigt stor miljö du ska kunna ta side missions och grejer och stå och prata med folk som i fallout3 sen ska banorna vara instanser, så alltså som Fallout3 fast mer action
dom kommer floppa fy så jobbigt,,

Medlem

Lite Indiana Jones-vibbar över det där


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av Robboy:

ja jo jätte mysigt så ge mig ett demo eller något eller mer info om spelet som släpps om 1 månad bara massa skit videos jag hörde något om att det ska vara en riktigt stor miljö du ska kunna ta side missions och grejer och stå och prata med folk som i fallout3 sen ska banorna vara instanser, så alltså som Fallout3 fast mer action
dom kommer floppa fy så jobbigt,,

Oj, det var en lång mening... 8)

Medlem

Den andra filmen var riktigt rolig att kolla på speciellt slutet man fick tillbaka en massa minnen från spelen nu.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det där introt har ju varit ute väääldigt länge. Den andra var däremot ny för mig iaf, som sagt en hel del härliga vibbar från förr.

Inaktiv
Skrivet av Mr. Bravo:

Det där introt har ju varit ute väääldigt länge. Den andra var däremot ny för mig iaf, som sagt en hel del härliga vibbar från förr.

Jo, det är inte precis nytt, men det är ändå grymt.

Medlem
Medlem

väldigt positivt överraskad. väldigt mycket äventyr/matinékänsla över det hela men med en mycket mörkare ton. vore kul om resten av spelet körde samma still rätt igenom.

Medlem

Blir nog ett köp, roliga trailers också även om dom inte precis säger så mycket om spelet.

Medlem

Det är väl nu hypen lär börja, bättre hype sista månaden, en som duke... hype i 12 år och sedan pankaka.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Gammal intro. Men det andra har jag inte sett.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av KillenMedStil:
Skrivet av Robboy:

ja jo jätte mysigt så ge mig ett demo eller något eller mer info om spelet som släpps om 1 månad bara massa skit videos jag hörde något om att det ska vara en riktigt stor miljö du ska kunna ta side missions och grejer och stå och prata med folk som i fallout3 sen ska banorna vara instanser, så alltså som Fallout3 fast mer action
dom kommer floppa fy så jobbigt,,

Oj, det var en lång mening... 8)

Medlem

Har sett dessa för (särskilt introt) men det är najs att de som missat får se

Bokade för en månad sedan, tror att detta blir GotY för mig.

Medlem

Wolfenstein har alltid haft så fruktansvärt skön atmosfär. Älskade Return to Castle Wolfenstein och ffa dess multiplayer.

Denna trailer var riktigt snygg. Längtar oerhört till Wolfenstein.


signatur

Memento Mori

Achtung, Achtung Spitfire!

Medlem

Riktigt coolt intro faktiskt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

kändes väldigt fult och tråkigt

Medlem
Skrivet av Robboy:

ja jo jätte mysigt så ge mig ett demo eller något eller mer info om spelet som släpps om 1 månad bara massa skit videos jag hörde något om att det ska vara en riktigt stor miljö du ska kunna ta side missions och grejer och stå och prata med folk som i fallout3 sen ska banorna vara instanser, så alltså som Fallout3 fast mer action
dom kommer floppa fy så jobbigt,,

Låter mer som Rage som ID också utvecklar.

Medlem

Hakkors? ujuj efter allt tidigare rtcw, dod mm..blir det underligt.

Ska ju va "Norska flaggan".


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Blev mer imponerad av den grafiska novellen än introt.

Medlem

Jahaaaaa det var så Tripitz sjönk.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av KillenMedStil:
Skrivet av Robboy:

"Lång mening."

Oj, det var en lång mening...

I stil med Bourdieu.
OnT: Okey, spelet ska innehålla humor, men... FÖR FAN måste tyskarna prata ful engelska med "ze" och så vidare, har vi inte växt ifrån det än?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Hakkors? ujuj efter allt tidigare rtcw, dod mm..blir det underligt.

Ska ju va "Norska flaggan".

Hur menar du nu? Underligt med hakkors i nya wolf, varför det? Fanns hakkors i RTCW med, inte på multiplayer banorna dock, men i singel var det hakkors överallt vad jag kan minnas...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Jag hoppas innerligt att multiplayer blir riktigt rolig och skillberoende. Dem har inte gått ut med någon info alls om multiplayer än. Hoppas inte plasma vapen som skuter genom väggarna och skit finns i MP bara

Medlem
Skrivet av bjosarn:

OnT: Okey, spelet ska innehålla humor, men... FÖR FAN måste tyskarna prata ful engelska med "ze" och så vidare, har vi inte växt ifrån det än?

Trist om det blir så.
Men eftersom videon var textad på franska kanske man kan hoppas på att man kan ha spelet textat på engelska och sedan ha tyskt tal på.
Tyckte i alla fall att den stackars flygplanskillen i slutet av första videon skrek "NEIN", alltid något.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar