Info om Age of Conan-expansion i augusti

Robot
Medlem
Info om Age of Conan-expansion i augusti

mmmmmmmmm...... conan är asball... så en expantion är mycket! efterlängtad, btw, så for fz göra ett återbesök i hyboria och recensera, för det har blivit så sjuuukt mycket bättre sedan ert återbesök nu är det ruggigt kul!

Medlem
Skrivet av Sabel:

mmmmmmmmm...... conan är asball... så en expantion är mycket! efterlängtad, btw, så for fz göra ett återbesök i hyboria och recensera, för det har blivit så sjuuukt mycket bättre sedan ert återbesök nu är det ruggigt kul!

yep, gör det föresten gärna en vana för alla MMO's att recensera igen varje eller vartannat år? det skulle vara bra för utvecklingen också om spelsidor osv kom tillbaka och kikade, dom skulle lägga mer resurser på uppdateringar.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Inaktiv

Augusti 2010?

Medlem

Sämsta med AoC är att zonerna är på tok för små.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Spelar folk spelet fortfarande alltså?

Cudos isåfall

Medlem

Jag spelare fortfarande Conan och jag kan säga det att det atm bara finns 2 MMO spel som är värda att spela idag och det är Lotro och AoC. AoC har grymt rolig PVP speciellt nu då ballanseringen har blivit så mycket bättre.

Jag hatade spelet då det kom ut men nu då jag har börjat igen så älskar jag spelet då de flesta av de irriterande bugarna är borta så kan man njuta av spelets grafik och välgjorda quests mer. BTW så har jag inte krachat en enda gång sen jag började spela igen för ca 1 månad sedan.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Förstår dom inte att ett mmo måste ha en öppen spelvärld?
orka springa runt o leta efter karavanförare o kolla laddningsbilder.
sen så var det ju ganska dålig variation på items,vilket gjorde intrycket lite halv taskigt.
men ja hoppas dom får stil på det hela för det e ju en bra spelide+att stridandet var rätt skoj faktiskt:)


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Balans?

Så 1 shottande Bear Shamans och helt värdelösa Dark Templars?

Spelade själv en dark templar, och dom var komplett värdelösa verkligen.. sämmre tank abilites än guardians så de va dom ända som fick tanka något. Så rerollade en guardian och sjujädrar vilken skillnad.

Hur är pve biten? har den blitt bättre efter level 60? tröttnade totalt vid 64 tror jag, bara grind.. hela dagen.. :S så sjukt tråkigt.

Inaktiv
Skrivet av Neatherblade:

Sämsta med AoC är att zonerna är på tok för små.

Det var en av sakerna jag reagerade på när jag spelade. Små zoner och många laddbilder. Synd att de inte lyckades lösa det bättre tekniskt.

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Balans?

Så 1 shottande Bear Shamans och helt värdelösa Dark Templars?

Spelade själv en dark templar, och dom var komplett värdelösa verkligen.. sämmre tank abilites än guardians så de va dom ända som fick tanka något. Så rerollade en guardian och sjujädrar vilken skillnad.

Hur är pve biten? har den blitt bättre efter level 60? tröttnade totalt vid 64 tror jag, bara grind.. hela dagen.. :S så sjukt tråkigt.

Bah DTs är mäktiga, jag dräpte alla klasser 1 on 1 på min dt på lvl 39, Dom var tom lvl 44+. Stance dance vettu grabben det är så man jobbar på som soldier, och DTs är as grymma med sin life tap. Har 450 kills 97 death på min DT atm Chop Chop....

Skills är allt i conan, lär dig spela klassen så smeker du.

Medlem

Fast förr i tiden hjälpte inte ens skills eller nått mot en combo buildande bear shaman som satte 2 combos på dig sen va du kaputt

men 14 dagar gratis nu så lär ja få reda på hur det är!

Inaktiv
Skrivet av anon_3159:

Augusti 2010?

Augusti 2009 skulle jag betta?

Medlem

Lite mer grejs på Barachan Isles vore inte fel. Älskade att slåss mot infödingarna <3


signatur

Game long and prosper

Medlem

Krävs egentligen ingen ny resension. Folk måste testa det och få en egen uppfattning. Jag hade vänner som sa hur mycket det sög osv, jag har spelat sedan closed beta men slutade ca 4 månader efter release. Sen började jag igen trots allt gnäll och jag älskar det!

1
Skriv svar