Battlefield 1943

Medlem

Kan inte vänta tills det kommer till PC!

Medlem

Jag kan inte testa trialversionen online, går inte att connecta till EA's servrar, och så sjukt skoj var ju faktiskt inte tutorialen


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:

Jag kan inte testa trialversionen online, går inte att connecta till EA's servrar, och så sjukt skoj var ju faktiskt inte tutorialen

De har enorma problem med sitt datacenter. Folk laggar ur totalt i spelet just nu.

http://twitter.com/OfficialBF1943

Medlem

Detta spel verkar ju inte ha nånting av det som gjorde BF1942 så coolt. BF1943 verkar fattigt, hur kul blir det att spela efter 100 gånger?

Medlem

Helt ospelbart. Får bara Connection Problem och när man väl kommit in i ett spel efter femtioelva försök så laggar man ut eller så dör servern.

Medlem

finns på marketplace nu om man kollar under spotlight delen.
MEN går fan inte å komma in på EA´s jävla skit servrar för dom pallar inte trycket.. så har bara kört tutorial hitills men fan vad coolt det är med frost motorn ^^

JB
Medlem

tack för recensionen.

släpps till konsoller i juli?
och till pc ca 2 månader senare i september?

releaseinfo nåt att ha i spelinfon ovanför recensionen?

Medlem

Jag tror att de har jobbat på Battlefield 3 ett tag nu faktiskt, BF Vietnam utvecklades ju samtidigt som Battlefield 2 som blev den "riktiga" uppföljaren. Nu har de haft en jävla massa tid och skapat en häftig motor att göra Battlefield 3 på, så det kan nog bli en riktigt ambitiös och slipad upplevelse skulle jag tro!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Lär bli ett köp.
Sen borde vi ha ett FZ.se battle. hehe

Medlem

Blä, varför kan man inte mappa kontrollerna helt själv (gillar inte alls hur man styr planen, och det finns ingen variant som e som jag vill ha det).

Avvaktar med köp tills man kommer in på nån demoserver o får testa lite på riktigt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Laddas nu ner via XBL

Medlem

Är det någon här som har lyckats ansluta till EA?

Medlem

jag vill ha detta tillpc nu!: ) längtar tilsl det komemr verkar ju bli helt underbart kunna spränga hus och allting! och inte tala om grafiken (för att vara bf) så är den ju hur grym som helst! verkar bli ett topp spel allefall.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jaa, det blir väl att vänta till september...

Medlem

Få och bekanta kartor borde ligga på + sidan.
Att det är en remake e ju det som är grejen, minnas tillbaka på de kvällar man suttit med 1942 å dödat noobs.


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Vadå. är ni tröga? Hallå det heter community kills. INTE 43 miljoner kills per konsol. De e ju fan ingen som uppnår det. Nöthuvuden!

Medlem

Loverboy det kan inte vara så att folk menar per konsol = för xbox/ps3 och inte per individ. Tagga ner!

Medlem

Kul att man han spela i en 1 timma innan serverna packade ihopp helt


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Vilken tid kan man förvänta sig kunna ladda ner spelet till PS3 imorgon? Direkt efter midnatt rent av, eller först på morgonen?

Medlem

Jericho jag har inte ens hunnit spela mer än 5 minuter -.-

Medlem
Skrivet av LoverBoy88:

Vadå. är ni tröga? Hallå det heter community kills. INTE 43 miljoner kills per konsol. De e ju fan ingen som uppnår det. Nöthuvuden!

Detta svaret kan alla förutom LoverBoy88 läsa:
Det är nämligen så att det som åsyftas i recensionen är att när alla spelare på Xbox 360 har kommit upp i gemensamt 43 miljoner kills så unlockas den banan för den konsolens spelare.
Ovan nämnda text gäller även för PS3, men då ersätter vi Xbox 360 med PS3.

Loverboy88 läser detta:
LOLOL JÄVLA N00b LULUZ! FATTAR DU INGET VA?! HAN SYFTAR JU SÅ KLART PÅ COMMUNITY KILLS FÖR DEN KONSOLEN, APSTJÄRT SÄMST LOLOLOL!!!11one!


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv

Nah... hoppar nog över detta.

Medlem

serverana är över fulla atm ändå så väntar en dag eller 2 så dom fått upp mer servrar innan man köper.

Medlem

asså det står att dem har lagt till fler servers. Men jag hittar inga games

Medlem
Skrivet av LeeWander:

asså det står att dem har lagt till fler servers. Men jag hittar inga games

Samma här, så det blir väl att sitta och testa med jämna mellanrum under natten och hoppas man kommer in någongång

Medlem

Jag kom in i ett game och spelade 1 kvart sedan var jag tvungen att äta så blev kickad för AFK. Så nu sitter man här igen. Askul var det imo, jag är ganska noob på konsol och något jag stör mig på lite är att du ser miljöerna mycket sämre än på PC. På långt håll känns allting bara plottrigt. Och när man springer samtidigt är det väldigt svårt att se fiender. Och spelet har inte motionblur så det är inte anledningen. Men jag antar att jag bara måste vänja mig

Medlem
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av Neatherblade:

Det var då mycket lag och grafikbuggar överallt.

Kan du ta lite bilder eftersom jag har inte sett något sådant än.

Ungefär som det blir i PC spel,

Som du kan se på den här bilden framför vapnet.

Ska köra nu ikväll och se om jag får samma, då ska jag posta en bild från BF1943. Eller ännu bättre filma det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Är det officiellt när det släpps på PC? Blir ett köp när det släpps i alla fall. Älskade verkligen BF9142 och spelade det varje dag

Medlem

När läggs spelet ut på Playstation Store imorgon? Vilken tid, någon som vet?

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av Neatherblade:

Det var då mycket lag och grafikbuggar överallt.

Kan du ta lite bilder eftersom jag har inte sett något sådant än.

Ungefär som det blir i PC spel,

Som du kan se på den här bilden framför vapnet.
http://img.photobucket.com/albums/v322/Pixxel/artifactsonscre...

Ska köra nu ikväll och se om jag får samma, då ska jag posta en bild från BF1943. Eller ännu bättre filma det.

Bli inte förvånad om du stöter på herrar RROD eller E74 vilken dag som helst, sånadär fel på xbox brukar sällan vara mjukvarurelaterade.

(Det händer, men inte så ofta)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skriv svar