Battlefield 1943

Medlem

Ingen som tänkt lira det på ps3? Är för mig iaf ett säkert köp till ps3.

Någon som vet om det finns stöd för klaner?
Finns det någon svensk klan som kommer lira det på ps3 och behöver fler i gänget?


signatur

//Eric B "Kaptenen"

Medlem
Skrivet av Bergendahl:

Ingen som tänkt lira det på ps3? Är för mig iaf ett säkert köp till ps3.

Någon som vet om det finns stöd för klaner?
Finns det någon svensk klan som kommer lira det på ps3 och behöver fler i gänget?

Jo, tänkt köpa det till PS3, när det kommer ut.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av Neatherblade:

Det var då mycket lag och grafikbuggar överallt.

Kan du ta lite bilder eftersom jag har inte sett något sådant än.

Ungefär som det blir i PC spel,

Som du kan se på den här bilden framför vapnet.
http://img.photobucket.com/albums/v322/Pixxel/artifactsonscre...

Ska köra nu ikväll och se om jag får samma, då ska jag posta en bild från BF1943. Eller ännu bättre filma det.

Jag är rädd att det är din Xbox' grafikkort som ritar fel, inte spelet. :/ Blir den väldigt varm?

Medlem
Skrivet av FZ.Medlem:

Jag är rädd att det är din Xbox' grafikkort som ritar fel, inte spelet. :/ Blir den väldigt varm?

Inte vad jag har märkt i alla fall. Men visst den kanske håller på att gå sönder, har haft den sen 2006 sen min första gick sönder.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Spelade lite förut o det blir ett solklart köp till pc:n.
Är så dålig på o sikta med kontroll men lyckades komma i topp i min först match efter att jag fick tag på en pansarvagn o röjde ner 10 st Muhahaha-ha

Sniper klassen var ju helt otänkbar

Fasen va dom vränger iväg handgranater ser ut som världsrekord varje gång:)

Synd man inte kan vara 2 i ett plan längre skulle va kul o va "tailgunner"

Lite långa avstånd o springa i bland känns det som annars kalas :up::heart:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Får se om det blir ett köp. Provade demot till Battlefield 1942 och gillade det starkt och med tanke på att det här är lite av en re-make av det spelet så kan det nog bli det. Om plånboken tillåter det alltså.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av chrillemeter:
Skrivet av Bergendahl:

Ingen som tänkt lira det på ps3? Är för mig iaf ett säkert köp till ps3.

Någon som vet om det finns stöd för klaner?
Finns det någon svensk klan som kommer lira det på ps3 och behöver fler i gänget?

Jo, tänkt köpa det till PS3, när det kommer ut.

Jag kommer köpa det till Ps3 imorgon. Har fler vänner och annat löst folk som man känner som sitter på Ps3.

Medlem

bara jag som inte kan joina någon server??????


signatur

AMD Athlon 64 3500+ | 1024 GB ram 400mhz | Geforce 7800 GS 440/1550Mhz |

Förträffligt spel, tog några minuter att hitta ett game men sen spelade man 3 timmar i sträck. Jag har inte kört något annat battlefield (förutom lite bad company) men det är skitkul och att det bara är 24 pers funkar helt ok. Men det känns verkligen som det vore enbart gjort för konsoll så det blir nog inget inköp till pc också. Rifleman ftw!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Liten noobfråga:
- just införskaffat mig ett 360, har guld-medlemskap fram till nästa vecka, går det att förlänga en månad i stöten om man köper direkt med kreditkortet över live?

Sedan undrar jag om när man köper ex. detta spel över live, betalar man det också med kreditkortet?

Inaktiv

När kommer det till PS3!!??? Skulle det inte komma idag??! Har ju "sjukskrivit" mig och tagit på mig speldräkten (inbyggd blöja), bunkrat upp med dricka och snacks. Tänkte ju sitta 54h i sträck nu! Hittar inte skiten på Playstation Store.... :evil:

Inaktiv

Får man inte välja själv om man vill ha friendly fire på server eller inte? Så jävla kasst. Battlefield(eller FPS lir i allmänhet) utan FF är inte lika roligt som med FF on.

Medlem
Skrivet av Xem1:

När kommer det till PS3!!??? Skulle det inte komma idag??! Har ju "sjukskrivit" mig och tagit på mig speldräkten (inbyggd blöja), bunkrat upp med dricka och snacks. Tänkte ju sitta 54h i sträck nu! Hittar inte skiten på Playstation Store.... :evil:

PSN brukar uppdatera runt kvällen nån gång är jag rädd. :S Men jag kan ha fel!

Medlem

Men vafan, jag som gick upp tidigt för att hinna spela hela dagen.
Vad tänker dom med? Släppa spelet när dagen nästan är slut...

Inaktiv

Är det bara jag som vill ha pengarna tillbaka? 1200MSPoints för att köra tutorial sitta och titta på menyn? Jag har spelat i 3h online, känns inte värt för dom pengarna...


signatur

/ Lixom

Skrivet av lixom:

Är det bara jag som vill ha pengarna tillbaka? 1200MSPoints för att köra tutorial sitta och titta på menyn? Jag har spelat i 3h online, känns inte värt för dom pengarna...

Styrsling Styrsling det kommer funka sen...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ser även fram emot pc-versionen.

Satt igår och spelade ett litet tag och det var riktigt kul. Hade bara problem att hitta en server men sedan gick det som på räls.

Att köpa detta för runt 140spänn vart som en bekväm smekning.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Har det kommit upp på PSN nu?

Medlem
Skrivet av chrillemeter:

Har det kommit upp på PSN nu?

Nope, som vanligt så brukar PSN uppdateras mellan 16-21:00. Drygt som fan att de ej kan bestämma en tid som de kör på varje vecka.

Avstängd

Japp, precis vad jag läste också.
Så antingen om en halvtimme eller ikväll

Dags att lira lite MGS då

Medlem
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av chrillemeter:

Har det kommit upp på PSN nu?

Nope, som vanligt så brukar PSN uppdateras mellan 16-21:00. Drygt som fan att de ej kan bestämma en tid som de kör på varje vecka.

Tur man inte är hemma från jobbet för ens 19:00 då.
Hoppas på att det finns ute då.

Medlem

Jag har försökt spela det från när det släpptes igår tills nu men jag får alltid samma fel "Faild to connect to EA online" -.-

Medlem

Uppe nu?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Vet någon om flygplanen där man kan sitta två stycken i finns med i detta spel? Inte sett dem i trailers etc :/

Medlem

Läser att många är upprörda över att det inte blir nån ff, varför? Om man inte är team killer, vad finns det för negativt med att inte kunna skada sina polare?

Medlem

någon som vet om de finns co-op ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

sony förbövelen.... var är spelet? :\


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Har dom lagt upp det på Playstation Store ännu?

Medlem
Skrivet av Redstar:

Läser att många är upprörda över att det inte blir nån ff, varför? Om man inte är team killer, vad finns det för negativt med att inte kunna skada sina polare?

För då skjuter man bara vilt omkring sig så fort man ser ett mål, man ska ju veta att det är en fiende innan man skjuter.
Det gör att man kan nade spamma överallt för ens egna kan inte ta skada.. än värre blir det med grenade launchern (var de tvugna att inkludera en sådan? brukar vara ett fruktansvärt n00b vapen) där man bara kan skjuta in i mitten om man ser en friendly å en fiende i en närstrid med varandra.
För att inte tala om flygplan å tanks! Bara släppa bomber överallt ju för man kan inte skada sina egna ändå.

Är en stort BF fan, å det e mycket jag inte gillar som e ändrat i BF43 jämfört med 42. Dock ska jag helt klart köpa det ändå när det kommer till PC.
Det ändå som skulle få mig att tveka vore om FF inte går att sätta på.. hemska mardröm!

Medlem

Är det jag eller är Playstation versionen fulare än X360? Jag kör 720p på X360 och 1080p på Playstation 3 men grafiken är sämre på PS3:an!

JAF

Skriv svar