Battlefield 1943

Inaktiv
Skrivet av Zzorro:

Jag har försökt spela det från när det släpptes igår tills nu men jag får alltid samma fel "Faild to connect to EA online" -.-

japp, jättelame! Hann komma in på några servrar iaf... tills skiten hakade upp sig...

VARFÖR KAN MAN INTE GÅ NER I LIGGANDE SKJUTSTÄLLNING?!!!

Medlem

Men vafan.. vadå inga repstegar på hangarskeppen?
Skippar nog PS3-verren och väntar till PC...

Medlem
Skrivet av GREY_task:

VARFÖR KAN MAN INTE GÅ NER I LIGGANDE SKJUTSTÄLLNING?!!!

Det får inte bli för komplicerat för konsoll-folket

Medlem

Gud vad jobbigt det är och sitta och stirra på menyn! Tröttnat och lyssna på BF introt. Jobba snabbare Dice!

Kunde dom inte förväntat sig att vääldigt många skulle vilja spela det på releasedagen och dagarna som följde...

Medlem

Äh, det blev PS3 ändå trots sämre grafik. Jag har åtminstone spelat nu 3 timmar nonstop...något som 360-ägarna har haft svårt med...hoppas era servrar kommer igång snart ordentligt!

Medlem

Körde precis ett parti på PS3versionen. Jag gillar de! Bra pickupnplay våld för en mindre peng än en 6a på krogen!

BME
Medlem

Spelet är ju omöjligt att spela, för få servrar, 1/20 att man kom in på en server nu ikväll. Fett dålig stil EA


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Det här var ju roligare än vad jag hade förväntat mig.

Flyg och stridsvagnar är betydligt svårare att manöverera än i 1942 (vilket inte behöver vara någon nackdel).

Medlem

Rätt kul, men köper det nog inte till PS3 utan väntar på PC-verren

Medlem

Har inte haft några problem alls, inte blivit dissad nångång och suttit i ett par timmar i stöten. (x360)

Medlem

lol @ pc kidsen...

gutt att man äger en xbox


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Zzorro:

Jag har försökt spela det från när det släpptes igår tills nu men jag får alltid samma fel "Faild to connect to EA online" -.-

Det där tror jag har nått att göra med att ditt EA-konto inte uppdaterats eller nått sånt skit. En potentiell fix jag har hört är att ladda ner facebreaker-demot eller fight night 4-demot och logga in med ea-kontot där. Sen testa igen med 1943.

Alternativt kan du testa att koppla din gamertag till EA-kontot.

Medlem

Så jävla underbart spel, har spelat hela dagen, men hoppas på att dom släpper fler banor och att ryssen får va med i leken.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Så jävla underbart spel, har spelat hela dagen, men hoppas på att dom släpper fler banor och att ryssen får va med i leken.

Precis! Ah, nade-spam på Stalingrad

Medlem

de borde haft lite mer spelare per server så de blir lite mer fläskigt

Medlem

köpt ps3 versionen. Mumma vad kul! Bara att adda mig på psn. Riktigt nice spel!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

När släpps detta till PC?


signatur

http://bfstuff.se Allt om battlefield!

Medlem

Synd att alla tillverkare av konsoller e så rädda för möss till sina spel provade demon och med en mus så vore de kanon. Man får väl skaffa sig de där dyra 3e parts mössen till PS3an. om de nu är nå bra.

Avstängd

Jäkla kul va det!

Adda mig på psn: Killbom om ni vill lira!

Inaktiv

Heej! jag har ett problem med bf 1943.... För när jag klickar på quick match så står det "conneting" i några sekunder och sedan kommer en ruta där det står "login failed". Ingen som vet vad detta är eller hur man löser de?? Hade ju vart kul att få spela lite också.

Inaktiv

Bra recension. Kanske blir av att man köper det lite senare.


signatur

One man can make a difference

Skrivet av thebasboy:

Heej! jag har ett problem med bf 1943.... För när jag klickar på quick match så står det "conneting" i några sekunder och sedan kommer en ruta där det står "login failed". Ingen som vet vad detta är eller hur man löser de?? Hade ju vart kul att få spela lite också.

Kanske problem med ditt EA-account? Skaffade du ett när du startade spelet första gången? Och om du redan hade ett, stavade du rätt på allt när du loggade in?

Köpte det igår, efter att ha inväntat lugnet efter problemen precis vid launch. Nu flyter allt på finfint, och det är ett mycket roligt spel att köra en timme eller två åt gången! Man kan ju jämföra detta med ett map pack till CoD 4 som kostar 90 kr - då får man fyra banor varav endast tre finns i rotation för team deathmatch. Här pröjsar man 30 kronor mer och får lika många banor (vid 43 miljoner kills) men också ett extremt polerat BF-koncept ovanpå!

Summa sumarum: ett mycket prisvärt och roligt spel. Adda Final_Frontier på PSN de som vill!

KoP
Medlem
Skrivet av Hannu87:

Hälsan regenerar med tiden....jävla konsol an*s....Medic är ju fan den roligaste klassen i serien.

Så spela originalet på pc istället för att whina då..

Medlem

stabilt spel,snyggt,bra ljud,äntligen snyggt vatten

bra jobbat dice


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Ska inhandlas så fort det kommer till PC. Någon som vet datum?

Inaktiv

Underbart roligt spel. Övertygade mig om att FPS på ps3 lätt funkar. KZ2 nästa.

Stör mig bara på den idiotiska lösningen för squads, man kan efter att ha bjudit in en kompis vara i samma squad för att sen andra matchen komma i olika lag. Wtf?!

Dessutom så suger voice chat in-game. Hela tiden börjar det brusa om det inte klipper av ljudet helt. >.<


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem
Skrivet av Johan:
Skrivet av GREY_task:

VARFÖR KAN MAN INTE GÅ NER I LIGGANDE SKJUTSTÄLLNING?!!!

Det får inte bli för komplicerat för konsoll-folket

Försvinn.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av FortranNewbie:

Jag tycker att de skulle ha skitit i sniperklassen. Jag är så förbannat trött på snipers i alla spel som släpps.

yapp!


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av UOme:
Skrivet av Redstar:

Läser att många är upprörda över att det inte blir nån ff, varför? Om man inte är team killer, vad finns det för negativt med att inte kunna skada sina polare?

För då skjuter man bara vilt omkring sig så fort man ser ett mål, man ska ju veta att det är en fiende innan man skjuter.
Det gör att man kan nade spamma överallt för ens egna kan inte ta skada.. än värre blir det med grenade launchern (var de tvugna att inkludera en sådan? brukar vara ett fruktansvärt n00b vapen) där man bara kan skjuta in i mitten om man ser en friendly å en fiende i en närstrid med varandra.
För att inte tala om flygplan å tanks! Bara släppa bomber överallt ju för man kan inte skada sina egna ändå.

Är en stort BF fan, å det e mycket jag inte gillar som e ändrat i BF43 jämfört med 42. Dock ska jag helt klart köpa det ändå när det kommer till PC.
Det ändå som skulle få mig att tveka vore om FF inte går att sätta på.. hemska mardröm!

Tänkte säga detsamma, höll på att sätta kaffet i halsen när jag läste att det inte fanns någon friendly fire. Får hoppas de hinner fixa den buggen till PC-versionen. Ett av de viktigaste elementen i BF1942 var ju att, samtidigt som man rusar omkring, kunna läsa kartan och hålla koll på var ens kamrater var för att inte träffa dessa med en bomb i skallen. Nu är det bara spamma på allt som rör sig utan någon tankeverksamhet.

Medlem

Tråkigt när man fördummar spel.

Konsollfolk = korkade ynglingar eller folk som blev tappade på huvet som små

Ingen FF är ju beviset på att konsollfolket är för trötta för att orka tänka på om den man skjuter på är ens polare eller inte.

Skriv svar