The Old Republics mandalorier på film

Robot
Medlem
The Old Republics mandalorier på film

haha cool story

Medlem

jo de va en riktigt bra story dem fick till det angående mandalorians

jag tror detta MMO kan bli riktigt kul, bara dem koncentrerar sig mer på själva Rollspelandet som dem gjorde i kotor än i att grinda och bara gå up i levels

Medlem

Jävligt mysigt. Var inte ett dugg intresserad när jag först hörde talas om detta spel, men efter att ha läst lite på biowares blog och spanat in dess filmer så är jag nyfiken som fan.

Medlem

Tuffa videos dom ger ut

Medlem

Åh, måste bara älska deras Lore.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Sadako:

Jävligt mysigt. Var inte ett dugg intresserad när jag först hörde talas om detta spel, men efter att ha läst lite på biowares blog och spanat in dess filmer så är jag nyfiken som fan.

Känner likadant, och jag är ett stort fan av både Bioware och Star Wars normalt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Frågan är fortf hur de ska lyckas ge ett MMO en storyupplevelse...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Såg den här trailern för ett antal dagar sedan på http://www.swtor.com/

Det här spelet kommer bli underbart.

Medlem

Har det äntligen kommit en motståndare till WoW? Det här spelet lär ju iaf få ganska många spelare både från Star Wars fans och från Biowares egna fans.

Det är kul att se på dessa filmer, då de visar hur pass mycket bakgrundshistoria som det här spelet kommer att ha. Det kommer ju iaf inte finnas brist på område att expandera spelet på.

Själv så kommer jag nog testa spelet, men jag tror inte att det kommer att toppa FFXI som mitt favorit MMORPG. Men vi får väl se.

Medlem

De här spelet kommer nog att bli riktigt bra tror jag, bara dom lyckas få till miljöerna och rösterna så har vi nog en wow dödare på gång.:up:


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Kanske blir en ny klass som man kan spela som, Mandalorian

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Såg den här trailern för ett antal dagar sedan på http://www.swtor.com/

Det här spelet kommer bli underbart.

Jag såg den här trailern för första gången idag på http://www.fz.se

Medlem
Skrivet av hayden:

Kanske blir en ny klass som man kan spela som, Mandalorian

Gissar det jag också, kan bli en skoj klass

Medlem

Smutt, detta blir ett självklart köp!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av Khorney:
Skrivet av hayden:

Kanske blir en ny klass som man kan spela som, Mandalorian

Gissar det jag också, kan bli en skoj klass

Med tanke på att Mandalorians är en ras så blir det nog inte en ny klass Men skulle gissa på att mandalorians blir spelbara. Nu är jag inte så insatt i tidslinjen för spelet men är det ungefär samtidigt som Mandalorian Wars vore det bara dumt att inte ha dem spelbara.

Medlem

Jag hoppas verkligen på att det blir ett äkta KotOR-lir med rollspelandet i fokus.

Medlem
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av Khorney:
Skrivet av hayden:

Kanske blir en ny klass som man kan spela som, Mandalorian

Gissar det jag också, kan bli en skoj klass

Med tanke på att Mandalorians är en ras så blir det nog inte en ny klass Men skulle gissa på att mandalorians blir spelbara. Nu är jag inte så insatt i tidslinjen för spelet men är det ungefär samtidigt som Mandalorian Wars vore det bara dumt att inte ha dem spelbara.

Dom var ju ofta allierade med sitherna så jag tror nog att de inte är helt omöjligt att de är på deras sida

Citat:

Mandalorians were frequently allied with the Sith, most notably Exar Kun and much later as a prototype for the Clone trooper under the power of Darth Sidious and the Galactic Republic, though they would not hesitate to cooperate with the Jedi if it suited them.

med de skulle ju inte heller förvåna mig om dom är med som ett "wildcard" och kan tillhöra båda sidor.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Ser riktigt nice ut. Får se vilket som är starkast, mitt hat till mmos eller min kärlek till KotOR.

Medlem

Tur att det finns företag som vet hur man får folk att bli intresserade av sina spel. Intranätet skulle vara tråkigare utan dem

Medlem

Admiral Hackett!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av TMO_KOTOR:

Ser riktigt nice ut. Får se vilket som är starkast, mitt hat till mmos eller min kärlek till KotOR.

Mycket bra formulerat, känner likadant själv:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Medlem
Inaktiv
gnu
Medlem

Någon som vet när dom planerar att släppa spelet?

Medlem
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av TMO_KOTOR:

Ser riktigt nice ut. Får se vilket som är starkast, mitt hat till mmos eller min kärlek till KotOR.

Mycket bra formulerat, känner likadant själv:)

Hallå, ni två, varför hata MMOs?


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar