Bound in Blood har tre DLC på gång

Robot
Medlem
Bound in Blood har tre DLC på gång

Spelet var Awsome så det här blir ett lätt köp.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Klarade single-player igår och jag kan bara säga...WOW! Har inte haft så kul i ett westernspel sedan Outlaws.

Mer content tack till detta mästerverk!


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

fan, jag som köpte den iförrgår och spelade genom på 2 dagar och sålde idag eftersom jag tänkte att jag aldrig kommer spela det igen iaf, trots att det var en väldigt njutbar singleplayer upplevelse så länge det varade. Borde ha kollat upp DLC innan jag sålde den

jaja, ger spelet 4/5 iaf, bra men relativ kort; 8h 54min tog det att klara. Gillade du ettan så köp definitivt tvåan.

Medlem

Otroligt roligt spel! Vilken fenomenal spelglädje de levererade! Det här får banne mig ingen piratkopiera! Köp och sponsra utvecklarna, så att vi får många sådana spel!

Det var länge sen jag kände glädje över att spela ett nytt spel. Wow!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Bra men.... liv-regenereringen förtar hjälp!! känslan rätt ordentligt.
Näst intill helt borta. :C (bara att fara iväg en stund o lyssna på stön å stånk i 8 sekunder sen har man 100% igen) snyft :C.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar